Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

E87 skrev 2015-12-20 12:08:48 följande:

Jag har tyvärr inte kvar mina test. Men bra knäpp blir man :D

Haha hade inte jag heller men rotade i papperskorgen i badrummet som innehöll typ 10 digitala test sen en tid tillbaka.

Jag är knäpp
  • happylife
    ELA01 skrev 2015-12-20 13:19:07 följande:

Happylife- det måste va på gränsen att slå över till 3+. Som jag skrev förut tog en vecka för mig. Jag är inte hemma förrän ikväll men kan lägga upp en bild på mitt när jag kommer hem. Bröt oxå upp mitt och minns jag inte fel så ser mitt ut som ditt.

Ja eller hur det känns som att det inte kan bli så mycket starkare?! Tack vad snällt att du vill visa! Inte bara jag som öppnar testen då =D
  • happylife

Kräkts för första gången och varit väldigt yr idag, känns skönt att ha mer grav symtom med tanke på min oro!

• happylife
    ELA01 skrev 2015-12-20 16:33:17 följande:

Happylife- detta är 3+ med min son för drygt ett år sen. Japp jag är oxå galen ;)

Blivit det efter ett gäng missfall :(

Jag tar ett kort på 3+ på min nuvarande graviditet när jag kommer hem så får du se det med.

Tack gulle du! Ser ju ut som mitt!

Ja tack gör de!
  • happylife
    primavolta skrev 2015-12-20 16:34:18 följande:

Precis samma som mig då! Testa igen om nån dag och var säker på att du inte druckit en massa timmarna innan! Tror inte du ska oroa dig, så längre fram i tråden att du lagt ut bild på teststickorna och det ser ju väldigt lovande ut!! Håll ut <3

Jag tog med morgonurin så det var ju rätt iaf =\

Ja visst gör det, ska testa imorn el tis igen!

Känns ändå rätt bra just nu för känner mig preggo
  • happylife
    primavolta skrev 2015-12-20 16:34:18 följande:

Precis samma som mig då! Testa igen om nån dag och var säker på att du inte druckit en massa timmarna innan! Tror inte du ska oroa dig, så längre fram i tråden att du lagt ut bild på teststickorna och det ser ju väldigt lovande ut!! Håll ut <3

Tack <3
  • happylife
    ELA01 skrev 2015-12-20 20:21:47 följande:

Happylife - 3+ denna graviditeten. Har du tagit några stickor? Tänker om du ser någon ökning där.

Ok tack! Väldigt svårt att jämföra men tycker våra ser likadana ut.

Jag bestämde mig för att inte kolla stegring med stickor, utan bara checka av då å då till 3+. Men nu blev de lite långdraget =\ beställde från apotea ikväll, 2 digitala. De kommer tis lunch så det blir nästa testtillfälle. Jag körde med stickor förra grav, de blev svaga först 3-4 v efter MF så känns inte så rättvisande. På tisdag borde det visa 3+. Håll tummarna!

Varit lungt med flytningarna å mått illa å kräkts samt yrslat idag, känns "bra" ;)
  • happylife

Jag är också galet trött! Om jag inte sysselsätter mig med något på kvällen så somnar jag i soffan nån gång mellan 19-21 , kan absolut inte se en hel film! Astråkkgt sällskap är man.

Är sååå osugen på att jobba!! Vad jobbar ni alla med?

Jag är säljare, har hand om Mellansverige så blir en del resor, vill bara ligga på soffan å vila!

• happylife
    FruFrau skrev 2015-12-21 08:07:34 följande:

Jag jobbar bla som friskvårdskonsulent (en hel del kontorsmassage) på universitetet. Idag jobbar jag sista dagen, sen är jag ledig fram till den 12 januari! Så kommer jag må mer illamående så är det ingen fara för mig de närmaste veckorna iaf! :)

Åh vad skönt med ledigt! Avis :)
  • happylife
    Tudelu skrev 2015-12-21 13:17:15 följande:

Gahh! Har hostat så mycket inatt att jag fick svårt att andas och hamnade på akuten. Förmodligen luftrörskatarr. :(

Men all hosta har orsakat enooormt mycket molvärk och jag är sjukt nojjig att jag typ hostat loss embryot eller nåt. Tycker brösten känns mindre ömma och svullna, men illamåendet är ihärdigt idag. Fy vad orolig man blir!

Många som är sjuka, inkl jag, hostat tills jag kräkts i 2 v nu så hoppas verkligen inte man kan hosta loss embryot!! Haha tror inte det :) jobbigt krya på dig!!
Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl