BF augusti 2016, vi som vill prata på fl
Hur mår du idag Tudelu? <3
Hur mår du idag Tudelu? <3
Vaknade precis. Brösten är fortfarande lika ömma , vilket känns bra. Men drömde att det j
började forsa blod, så när jag vaknade var jag helt inställd på att jag inte var gravid längre. Så jäkla otäck känsla! Flytningarna är typ mörkbruna nu, har ej avtagit. :(
Tyvärr är det ingen ide ens att försöka. Man får inga vul för tidiga blödningar här. Dom säger bara att det är 50/50 , antingen mf eller inte. Bara att vänta och se.. Jag ringde och grät varje dag i 4 dagar sist, bönade och bad. Sista samtalet suckade hon och gav mig ett vul måndagen därpå. Men när det väl var dags för vul var missfallet redan ett faktum.
Har inte letat efter nån privat klinik iofs. Bor i Västerås, vet inte om det finns nån privat som gör tidiga vul här!
Hittat flera stycken, bara att välja en o ringa ! :)
Praktikertjänst utför enbart röntgen i Västerås tyvärr. Den enda privata för ultraljud som jag hittar är Kvinnoläkarna och dom har stängt över jul från o med imorgon. Så min enda chans är om jag får komma in idag, vilket jag inte tror :(
Det är dessutom nära till Sthlm från dig, vill man så går det som jag brukar säga!! :)
Kul för dig!!! :) :)
Yaay! Grattis till utvecklingen.