Inlägg från: Rosen5824 |Visa alla inlägg
  • Rosen5824

Hur beräkna?

Jag körde på vad appen sa fram till jag gick på första ultraljudet, då blev jag flyttad två dagar, så jag tycker du kan köra på det fram till UL

Längtar till vi får träffa dig, min skatt i magen!
  • Rosen5824
    Jennska skrev 2015-12-28 14:13:59 följande:
    Ja egentligen spelar det ju inte så stor roll,är mest för att det är kul och intressant :) samt att jag vill kunna visa för sambon hur fostret utvecklas vecka för vecka. Det är hans första och han är verkligen spänd,förväntansfull, nyfiken osv :)
    Jag förstår dig precis, vi väntar vår första också och är idag i vecka 15. Jag följer varje vecka också. Men tänk så här, än så länge är ni i den vecka och dag som appen säger, ni kan läsa in er och ändå följa barnet. Några dagar gör inget ;)
    Ni kommer få en massa känslor när ni ser barnet på UL, det gav mig mer glädje :D 
  • Rosen5824
    Jennska skrev 2015-12-28 14:26:19 följande:
    Haha jo jag vet känslostormarna kring både hjärtljud och ul :) har ett barn sen innan! Men kul för sambon att få följa utvecklingen från start! Han är ju liksom mer spänd och exalterad än vad jag är! Haha
    Vad kul! Min man är intresserad men inte lika som din :) Lycka till med graviditeten :D 
Svar på tråden Hur beräkna?