Vi som ska påbörja IVF2 2016
Följer er resa i tråden. Lycka till nu allihopa! Va spännande!! har ni fått nåt mer info om när ni börjar med nästa?
Följer er resa i tråden. Lycka till nu allihopa! Va spännande!! har ni fått nåt mer info om när ni börjar med nästa?
Klart man vill vara med när alla får sitt plus! ok hoppas att du får en tid snabbt så du kan sätta igång snart. Här är det bra, mår illa men annars är det ok. Kram!
Kul att du vill fortsätta följa oss alla! Hoppas du mår bra!
Vi har inte fått nån mer info än. Ska ringa kliniken i morgon då de öppnar. Kram
Va roligt att du får
Sätta igång igen
Jag var på ivf-kliniken igår. Nu ska jag få testa en annan fsh stimulerande medicin, Elonva. Verkar inte finnas mycket information om den mer än att den är en depåspruta som räcker i 7dagar. Så det blir lite färre sprutor. Den ska stimulera till att flera äggblåsor bildas. Hoppas den stimulerar mig bättre än tidigare behandling.
Hej på dig, förstår att det måste vara super jobbigt att vänta på
Mensen. När man vill ha den så kommer den inte när man inte vill ha den så kommer den. Haha. Ska Du göra kort protokoll? Här är det bra, rullator bra hittills. Var på VUL i fredags oxå. Kram
Heeej Nmg! Hur mår du?
Japp, bara mensen tänker komma så. Jag tror det blir lång väntan den här gången. Cd23 idag och jag har ingen bekräftad äl än
Rullar på bra inte rullator haha...
Hej på dig, förstår att det måste vara super jobbigt att vänta på
Mensen. När man vill ha den så kommer den inte när man inte vill ha den så kommer den. Haha. Ska Du göra kort protokoll? Här är det bra, rullator bra hittills. Var på VUL i fredags oxå. Kram
Har skickat PM till dig
Skönt att det rullar på bra! Du får gärna skicka ett pm om ditt VUL!
Nu tror jag jag haft äl, så runt den 29:e jan tror jag mensen dyker upp. Det blir kort protokoll den här gången också fadt med annan medicin, Elonva. Hade aldrig hört talas om den. Ska bli spännande. Har försökt googla på den, finns några bra personberättelser om den. Det är bara att hålla tummarna!
Kram
Grattis!
Jag tjuvtestade idag...en vecka för tidigt.. vad tror ni? visst är de ett svagt streck där??!! är på RD7 idag... =)
Åh vad roligt att det gick bra denna gång, underbart! Det kommer gå jättebra! jo det går bra här oxå, snart v 11. Är här inne ibland och tittar till er och håller tummarna att alla får plus! 2016 blir ett bra år för oss alla
Tack! Fick ett ännu starkare streck idag så... jag är gravid =) Kan knappt tro att det är sant! Hoppas det går hela vägen nu! Hur går allt för dig?
Härligt att höra! Såg det bättre ut med antal och storlek på äggblåsor denna gång?
Uppdatering, det blir ÄP på måndag och återföring på onsdag nästa vecka! Nu är det verkligen på G igen!
Åh vad roligt att höra håller tummarna nu att allt går bra på måndag, så
Spännande!!det går bra här, nipt test på måndag, nervös!
Ja, det ser bättre ut! Den här gången har det växt äggblåsor på bägge äggstockar. En var lite stor, den trodde hon vi skulle förlora men att vi på dessa två extra sprutdagar istället skulle få två andra att växa till sig till ÄP. Så fler än "bara" fyra ägg trodde hon absolut att vi skulle fixa. Vet ej exakt hur många, jag tog inte riktigt till mig den infon som det verkar Jag var själv på vul, annars hade jag ju haft sambons minne att förlita mig på också. Men det känns som jag har lite större förhoppningar den här gången.
Hur mår du?