Vi som ska påbörja IVF2 2016
Hej! Får jag va med er här även om jag ska göra FET och inte börja om helt än? Tar det sig inte denna gången så blir det en omgång två med hela baletten så fort som möjligt under våren =)
Kram till er alla
Hej! Får jag va med er här även om jag ska göra FET och inte börja om helt än? Tar det sig inte denna gången så blir det en omgång två med hela baletten så fort som möjligt under våren =)
Kram till er alla
Idag kom mensen, bara en dag sent, så nu sa jag vänta 11 dagar o sen börja ägglossningstesta o när de blir plus där så blir det FET sex dagar efter det :)
JAG RUVAR!!
Ett litet hjälteägg hade klarat sig och är nu isatt. Oavsett hur det går så känns det som en seger! Tack till alla som hållit tummarna, ni kan ju gärna fortsätta månaden ut om ni vill
Idag blev det en glad gubbe på ägglossningstestet så nu blir det FET om sex dagar! =)
Jag var på ivf-kliniken igår. Nu ska jag få testa en annan fsh stimulerande medicin, Elonva. Verkar inte finnas mycket information om den mer än att den är en depåspruta som räcker i 7dagar. Så det blir lite färre sprutor. Den ska stimulera till att flera äggblåsor bildas. Hoppas den stimulerar mig bättre än tidigare behandling.