FörstaIVF skrev 2016-03-02 12:47:47 följande:
16 ägg är ju verkligen en bra skörd! :) Har du fått reda på hur många som blev befruktade?
Jag fick precis reda på att 6 av våra 13 ägg blivit befruktade, så jag en aning besviken...förra gången blev 7 av 12 ägg befruktade men inget delade sig normalt. Så det känns som att det är stor chans att det går åt skogen med dessa ynka 6 äggen med. Annars mår jag oförskämt bra faktiskt...ingen svullnad eller ont i magen (ta i trä) och hoppas det förbli så. Hur mår du??
Ja, vi är väldigt glada över det resultatet, men man är ju lite orolig över hur många som blivit befruktade såklart.
6 ägg är ju bättre än inget iaf! Hoppas verkligen att de delar sig som de ska nu!
Tycker inte du ska ta ut ngt i förväg utan vänta och se, tror man mår bättre av det
Jag försöker ta det steg för steg och har faktiskt mått mkt bättre psykiskt denna gången. Men det är väldigt svårt, man får försöka tygla tankarna hela tiden.
Nej, vi får reda på det imorgon. Har kunnat ringa till kliniken idag för att höra resultatet men jag har inte vågat det ännu, tror jag väntar tills att vi kommer till kliniken så sambon får vara med när vi får reda på resultatet också.
Jag är rätt öm och svullen just nu, fick jobba hemifrån idag. Men det är bättre än vad det var igår så¨det går åt rätt håll iaf