tino01 skrev 2016-01-02 20:57:07 följande:
Haha ja de var lite kul med samma bim :)
Jag äter de vitaminerna som heter kvinna från aco. Men det gjorde jag innan.
Jag vet faktiskt inte de där med NC, men tror det är att man ska få högre temp.
Jag ska kolla för säkerhets skull med äl stickor nu denna månaden.
Men som sagt så är jag lite orolig för de här med vår planerade resa. Vill verkligen varken avboka eller vänta med bebbe.
Om jag blir gravid nu i januari är jag i vecka 29 vid avresa. Söker man på de står det väldigt olika överallt..
Har ni berättat för någon att ni börjat försöka? :)
Det har inte vi, vi vill att de ska vara en sak mellan oss, och sen vill man överraska familj o vänner när man plussat.
Kanske värt o fundera på, många som äter dom vitaminerna..
Jag kollade med min kompis, hon reste i vecka 32 till Turkiet o de va inga problem alls, en vecka va hon borta. Däremot sa hon att dom var tydliga med att har man grova foglossningar och tidiga förvärkar bör man tänka sig för.. Så generellt är de nog väldig olika så säkert därför de står så olika på olika sidor :(
Min bästabästabästa vän vet, men de är för vi berättar allt för varandra och för att hon är världens bästa att ventilera tankar och sånt med.. Min familj och resterande vänner är helt ovetandes.. Mina föräldrar o svärisarna brukar hinta om "när blir de bebis?" Men jag är helt säker på att dom tror de kommer dröja ett par år.
Längtar ihjäl mig över att få berätta. Är så glad att jag har sånna fina föräldrar och min sambos föräldrar är helt underbart. Blir lycklig ända in i själen av att veta vilka bra mor o farföräldrar vi kommer få ge våra barn! :)