Inlägg från: snedtak |Visa alla inlägg
  • snedtak

Hjälp mig hitta passande tv-spel!

Jag gillar Kingdom Hearts, tror att Kingdom Hearts HD 1.5 Remix heter spelet som är avsett för PS3. Tydliga banor, fantasyliknande miljöer då det är en crossover-värld mellan Final fantasy och Disney.

Annars är Skyrim som någon sagt tidigare bra, kanske lite mörkt om man gillar mer "glada" spel.

Min syster spelar Dragon Age som också är lite äventyrsliknande tydligen.

• snedtak
    Aniiee skrev 2016-01-02 19:08:44 följande:
    Kindom Hearts 1,5 Remix = Kingdom Hearts Final Mix, RE:Chain of Memory (Båda dessa hela spelen som man faktiskt får spela) och Alla videoklipp från 358/2 Days.

Sen har även 2.5 Remix släpps, vilket är: Kingdom Hearts 2 Final Mix, Birth By Sleep (båda hela spelen) plus alla klipp från Re:Coded.

Snart kommer 2.8 Final Chapter Pologue, med Dream Drop Distance, X Black Cover och Birth By Sleep - A Fragmenatry Passage, de två sista helt nya, och är tänkt fungera som brygga mellan 2 och 3.

Sorry. Geek-out.....
    Du har alltid koll :)
    Jag har själv inget PS3, så därför har jag dålig koll. Vet endast att mina PS2-spel inte funkar på systerns PS3 så därför kollade jag snabbt om det fanns ngt släppt till 3:an. Toppen att man släpper om + lite tillägg.
Svar på tråden Hjälp mig hitta passande tv-spel!