Våt
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Jag har ett litet problem! Jag tycker att det är så pinsamt för att när jag har sex med en kille så blir jag så fruktansvärt våt! Riktigt jävla plaskvåt! Finns det nåt man kan göra åt det? Inte så kul med en stor fläck på lakanet pga mig :(
Jag kan tänka mig det faktiskt!
Mitt konstaterande är att jag ska försöka komma över rädslan av att förstöra sängar. Jag ska ignorera att det känns weird (men skönt) och jag ska sluta tänka på att killen nog inte gillar det, för det tänker jag heeeeeeeeeeela tiden. Vilket är bra på sitt sätt, för då tappar jag koncentrationen, blir lite mindre kåt och därmed något mindre våt.
Nu har jag testat sex med min nya inställning -"det är bra att vara våt". Ja jag vet, här går det undan :) Fick ragga akut. Ryckte till mig en handduk på vägen till sängen och la den under. Det gick bra. Kändes lite bättre när man vet att man inte förstör nåt, men fortfarande alldeles för kladdigt.
Nu har jag testat sex med min nya inställning -"det är bra att vara våt". Ja jag vet, här går det undan :) Fick ragga akut. Ryckte till mig en handduk på vägen till sängen och la den under. Det gick bra. Kändes lite bättre när man vet att man inte förstör nåt, men fortfarande alldeles för kladdigt.
Vi har mer det andra problemet. Att hon är för torr, hur vi än förspelar. Både min tjej och jag skulle drömma om "för våt"-syndromet. Så grattis!
Vi har mer det andra problemet. Att hon är för torr, hur vi än förspelar. Både min tjej och jag skulle drömma om "för våt"-syndromet. Så grattis!
Underbart juuu..
Desto våtare desto bättre !
Finns inget sexigare när hon är galet våt!
Jag brukade också bli sådär syndigt plaskvåt, tyckte det var pinsamt i början eftersom det räckte med lite hångel för att det skulle rinna till.. som om man vore desperat ;) men så blev jag gravid och nu blir det nästan aldrig så vått längre hur upphetsad jag än är! Saknar den känslan av att bli så våt så trosorna förstörs... hoppas det kommer tillbaka igen =) nu tar jag och använder glid ibland och går omkring med bara för att känna mig som mig själv om dagarna, utan att sex ens behöver vara inblandat. njut istället! Det är härligt!!
Ska börja med att säga att jag inte läst alla svar.
Fast jag tänker varför är det negativt att det blir väldigt vått? Är det negativt om en kille blir väldigt hård? Tänker du på friktionen så löser man det. Jag drar ut den snabbt och drar över handen över kuken och in igen så är friktionen tillbaka. En sak jag nyligen lärt mig också är att se till att tjejen kommer innan vi har penetrerande sex. Fittan blir tightare! brukar använda mina fingrar (två st) på hennes g-punkt så kommer hon väldigt snabbt. Sen blir sexet helt magiskt efter det.
/Times
Nä, det är inte negativt om man blir våt men det kan upplevas som negativt av den som blir det tror jag. Förstår hur TS tänker och vill få råd ifall det finns något att göra åt det.
Har lite samma problem. Jag och pojkvännen diskuterar dock om det och fet han kan tycka är då att friktionen liksom blir obefintlig (för vått så känns det ju knappt för mig heller) men det går ju att lösa en handduk under en mindre handduk att torka tort med emellanåt. Har även haft problem åt andra hållet vilket jag upplevde mycket jobbigare ??
Har lite samma problem. Jag och pojkvännen diskuterar dock om det och fet han kan tycka är då att friktionen liksom blir obefintlig (för vått så känns det ju knappt för mig heller) men det går ju att lösa en handduk under en mindre handduk att torka tort med emellanåt. Har även haft problem åt andra hållet vilket jag upplevde mycket jobbigare ??
Har precis haft sex och jag kan ju säga att ha sex i badrummet var ju en bra ide! Slapp våta lakan:) Nu kanske man inte vill vara i badrummet varje gång såklart men jag fick en stor, våt och härlig fontänorgasm som heter duga och killen blev skitnöjd att han lyckades hihi. Börjar slappna av mer i våtheten som tur är:)
Man är ju bra nyfiken på hur blött de kan bli ;) och när du snackar så som du gör blir man ju inte mindre kåt heller...
Skönt att du börjar hitta en rätsida på det. Pöss