Inlägg från: Annaspilar |Visa alla inlägg
  • Annaspilar
    äldreochklokare skrev 2016-01-12 20:17:56 följande:

rekommenderar att ta en site man måste betala lite på. HP är gratis men det är en massa konstigt folk på gratissiterna, folk som bara "testar" eller inte tycker de har råd att betala ett par hundralappar, folk som bara är ute efter lite kul och inget seriöst. 

Det kan finnas konstigt folk överallt men min erfarenhet är att skippar man gratissiterna slipper man tex tramsiga ungdomar som testar och ljuger om sin ålder osv. 
    För min del fann jag lyckan genom Mötesplatsen :)

Man kan betala på HP också. Den sajten har för båda delarna. :)
  • Annaspilar
    Yr mamma skrev 2016-01-12 21:57:22 följande:

Jag tycker ju att det vore genant att ligga ute med bild. Då kan ju alla barnens kompisars singelföräldrar se att man blivit desperat. Det känns lite så. Det är ju kanske inget fel att vara kärlekstörstande men Jag har helt plötsligt hamnat i ett läge där jag inser att jag skulle tagit tag i det här för länge sedan. Från att känna mig nyskild känner jag mig som fullständigt desperat. Från en dag till en annan. Mötesplatsen och match säger ni. Ska man vara inne på flera samtidigt eller börjar man med en site? Nu känner jag mig riktigt taggad

Varför skulle det vara desperat? Förtjänar inte alla kärlek och omtanke? Jag tycker du ska satsa för det är du värd.
  • Annaspilar
    Yr mamma skrev 2016-01-12 22:31:26 följande:
    Jag känner mig ganska dedperat. Har knappt haft sex på ett år. Men det är sant att alla förtjänar kärlek och att det ju inte är något fult i det.
    Jag var ensam i 12 år innan jag träffade min sambo. Det är bara förutfattade meningar om att vara desperat bara för att man söker den rätta. Hur ska man finna den rätta om man inte söker aktivt?
  • Annaspilar
    Yr mamma skrev 2016-01-13 07:25:11 följande:
    Du har helt rätt. Tack för peppen alla. Nu är jag igång!
    Härligt :) Bara kul att hjälpa till.

Det är alldeles för mycket hat och för lite kärlek här i världen. Mer kärlek åt folket!! :D

Lycka till och jag håller tummarna för dig!! :D
Svar på tråden Nätdejta var?