Tredje våningen och ingen hiss - vilken barnvagn?
Min lilla sov genom många lyft i och ur bärselen! Så det är fullt möjligt att även din gör det.
Det finns inget cykelförråd? Har du bil och kan förvara vagnen i den?
Min lilla sov genom många lyft i och ur bärselen! Så det är fullt möjligt att även din gör det.
Det finns inget cykelförråd? Har du bil och kan förvara vagnen i den?
Vi har tyvärr inget förråd, vi har två klädkammare i lägenheten istället. Inte särskilt genomtänkta lägenhetshus detta. Finns ett cykelförråd, men det är litet och i princip fullt, och det är enkelt för utomstående att ta sig in, så att ställa en dyr vagn där går bort.
Har tittat lite på mjukliftar, alla ser väldigt instabila ut. Vilket märke har ni använt? Vi vill ha en vagn med både liggdel och sittdel, får man ner en mjuklift i liggdelen?
Sedan har jag tittat på brio smile, där kan man tydligen klicka i och ur babyskyddet i vagnen, skulle det vara en smidig lösning kanske?
Vi har en Brio Happy och är väldigt nöjda. Superlätt att fälla ihop och packa in i bilen.
Tre matkassar får man plats med i chassit, också!
Nej, vi har inga förråd utanför lägenheten, inget alls. Hade vi haft det så hade det definitivt varit lite enklare. Hade vi haft bilen precis utanför hade det också kunnat vara ett alternativ, men den är flera hundra meter bort i ett parkeringshus och inlåst i en bur, så det är inte heller ett alternativ. Så, vi kommer köra på antingen brio smile eller emmaljunga super viking och bära upp chassit. Sen kommer jag nog använda bärselen ibland, men inte på långpromenader.