Någon i Blekinge/Karlskrona som väntar sitt första barn?
Här är en till :) första barnet på gång i juni, och fyller också 35 i februari.
Här är en till :) första barnet på gång i juni, och fyller också 35 i februari.
Tiana hej, vart bor du?
Tiana det är ju inte så långt bort, min man jobbar i Ronneby och så bor vi lite mer än en mil ca. från stan. När fyller du 35 då?
Tiana vad roligt! Vad fick du för bf? Nej kan inte vara långt, känner du många mammor häromkring?
Vad roligt, jag bor i Karlskrona men jobbar i Ronneby. Grattis till bebisen och vad roligt att ni vill hänga med i tråden! :)
Haha jadå, på mitt jobb är det stor brist på vikarier. Men dom är dåliga på att tillsätta så undrar om det syns utåt. Vi flyttade först till Ronneby, så därför jag jobbar där. Nu ska jag inte jobba så värst många månader till så känns onödigt att söka nytt, annars hade jag sökt i Karlskrona också.
Då fyller vi nog år nära haha, fyller den 25:e.
Både jag och mannen har fått någon slags boarfeber, skyller på att jag ju väntat tre år på detta
Någon annan som har en sjuk törst efter vatten? Jag är så himla törstig, dricker som aldrig förr. Speciellt på kvällarna, då kan jag dricka 1l bara så där. Är i vecka 14, om de spelar nån roll.
Vet inte om det har med graviditeten att göra, men jag har tydligen börjat prata i sömnen! Har aldrig gjirt det förr. Någon som hört eller varit med om nåt liknande?