hennaah skrev 2016-04-22 12:18:47 följande:
Va spännande ändå om du märker av den tillväxtperioden! För mig känns det som att det stått still hela tiden haha. Har ett SF-mått på 31 så jag är rätt liten..
Åh din stackare, du har ju redan haft så mycket strul med sjukskrivning hit och dit, kan dom inte bara låta dig fortsätta vara det om nu ändå sammandragningarna minskat?? Känns ju onödigt om du ska behöva jobba som vanligt igen och trigga igång det mer :/
Haha ja, men tiden går väääldigt fort! Tycker veckorna rusar fram.. Börjar nästan bli lite sentimental och ledsen över att det snart är över. Tycker det är så häftigt att vara gravid och mysa med magen och känna alla buffar. Men ja, samtidigt vill man ju inget annat än att träffa vem det nu än är där inne:)
Ja, jag har börjat längta som en tok nu till midsommar när det är dags. Fast det känns näsan som att det kommer att hända tidigare med alla dessa sammandragningar. Men det behöver ju inte bli så heller.
31 cm! Det var inte mycket, men alla är ju olika :) Mitt låg på 30 cm i tisdags. Just nu undrar jag hur man kan bli större än så här, känner mig redan som en gigant.
Får ringa barnmorskan nästa vecka och se vad de säger då om sjukskrivning. Läkarna är ju ett släkte för sig ;)