• Josber

BF Oktober 2016

Hej alla! Ska ha bebis 17/10 om allt går bra och är nu i början på v9! Hade ett ma i december förra året men blev gravid ganska snabbt tittade på den lille v7+5 och då slog hjärtat ändå är man så rädd för missfall och känner efter på symptom hela tiden! Tänker ni nått på detta?

Kram

• Josber

Ja jag försöker verkligen tänka så men blev så besviken förra gången de avstannat och jag trott i en månad att jag var gravid känns såklart bättre nu när jag sett hjärtat slår! Men finns ju såklart inga garantier. Man får försöka vara positiv! Hur gamla är ni? Jag är 25 år och fyller 26 och har inga barn sen innan ska bli så himla roligt!

• Josber

Någon mer som är så orolig? Jag gjorde ju vul för mindre än en vecka sedan är nu 8+4 och känner inte så mycket men är livrädd att de stannat av efter ma i december.. allt såg jätte bra ut förra veckan med hjärta mm..

Kan ju intecspringa där varje vecka!

• Josber
    trex2013 skrev 2016-03-08 08:25:31 följande:

Jag känner inget heller, bara lite tröttare det är allt. Är  i v9 (8+3) ska dock ta HCG i morgon igen och kolla så det stegrat bra. sen är det bara att försöka hålla ut och hoppas allt ser bra ut tills KUB 8/4.

Skönt att höra att det inte bara är jag som mår bra ???? men så nervösyvoch vågar inte ta ut nått ännu medan min sambo säger varje dag att han längtar tills vi ska få bebis känns tråkigt att man är så negativ..

Hoppas ditt hcg ser bra ut!
  • Josber
    JennyNG skrev 2016-03-08 09:57:49 följande:

Håller med er där om att man inte riktigt vill ta in det än förens man sett att allt är bra. Vi är i vecka 10 (9+2) å gjorde VUL förra veckan och hjärtat slog. Men man vill ju inte som sagt ta ut något i förskott förens allt är säkert, maken säger att han tagit in de och smält de. Men jag känner inget än , vågar inte ????????

Förstår verkligen man känner efter hela tiden hur man mår och om man känner något.. jag är lite öm i brösten och blir lätt andfådd det är typ de ????

Funderar på vul nästa v i slutet för då är jag i slutet på v 10 så känns som att då kan man slappna av mera men är ju hypernervöst man vill så gärna att de ska gå vägen denna gång!
  • Josber
    trex2013 skrev 2016-03-09 12:16:05 följande:

så härligt! :)

Åh va kul hur stor var den?? ????
  • Josber
    Ggrahnen skrev 2016-03-14 19:22:30 följande:

V.11 idag. Har så jää**a ont i korsryggen.. Någon som känner igen det? Undrar också över vad ni haft för symptom i denna vecka. Jag är onaturligt trött men orkar definitivt mycket mer än för två veckor sedan!!! Känns lite läskigt när symptomen börjar avta liksom..

Hej :) jag är v10 9+3 och känner inte så mycket alls har inte gjort det heller direkt förutom ömma bröst och lite tröttare än vanligt kanske. Gjorde VUL v8 7+5 och såg hjärta och en liten skrutt. Funderar på ett vul på fredag när jag går in i v 11. Är lite orolig av mig när jag hade ett ma i december tyvärr.

De kan ju vara så att alla symptom du haft innan börjar avta i v11-12 hört det är fullt normalt

Har du gjort nått vul /ul? ????
  • Josber

Åhh va kul decibel 84 jag gjorde också vul 7+5 och de såg jätte bra ut men imorgon tänkte jag göra ett vul igen mår ju nästan för bra för att vara sant ska bli spännande att se den lilla igen och hoppas allt är bra iskall inväntar vi rul nästa gång ????

• Josber

Idag vankades det vul 9+6 och jag vaknade imorse kallsvettig och så nervös att jag inte kunde tänka! Väl där såg man en bebis 3.5cm till stjärn och ben fötter tår. Helt fantastiskt. Allt såg jätte bra ut och hjärtat slog för fullt. Blev till och med fram flyttad till 10+3 (typ drömmen haha) summa simmare jag mår jätte bra har varit so orolig för jag inte känt något bara lite ömma bröst och mensvärk ibland var inte oroliga för de flesta går det jätte bra ????

• Josber
    Anonym1988 skrev 2016-03-18 11:50:15 följande:

hej! BF mitten av september för mig (första barnet), kom in på tråden nu och kul att läsa om er andra som ska ha i närheten! :) 13+0 idag eller 13+4 enligt VUL i v 11. då såg allt jättebra ut men jag har inga symtom (förutom trött) så man blir så orolig att nåt hänt :( längtar verkligen tills magen börjar växa och till första kännbara rörelser!

Vad roligt! Syns det något än på dig? Jag gjorde VUL igår och allt såg bra ut mår bra förutom lite trött ibland så allt är säkert som de ska, njut istället ????
Svar på tråden BF Oktober 2016