BF Oktober 2016
Det är så himla konstigt att man måste vänta på ultraljud/vul så sjukt länge. Det känns ändå som om man vill veta om bebisen lever där inne.. Grattis till ak15, så kul att se ett tickande hjärta.
Det är så himla konstigt att man måste vänta på ultraljud/vul så sjukt länge. Det känns ändå som om man vill veta om bebisen lever där inne.. Grattis till ak15, så kul att se ett tickande hjärta.
Åh vad härligt att höra! SUPERGRATTIS!! Var också på UL idag, men inte för att jag hade haft någon blödning, utan bara pga. dåligt tålamod och nyfikenhet (bokade privat), Men visst var det mäktigt!! Jag skrattade så mycket av lycka och kärlek att bilden försvann ibland, haha... att man kan älska något på 3,5cm så innerligt <3 Såhär ser vår böna ut! Också jättesprattlig och vinkade åt oss :,D
Går in i vecka 11 idag! Första barnet och är 22 år, har inte fått någon tid för UL än, ska göra kub test och ska in och ta proverna i början av april, är det sent? :o BM räknar med att jag är en vecka tidigare än vad diverse appar visar och om man räknar från sista mensens första dag. :)
v14 (13+3) nu. Blev lite orolig igår pga. inte känt symtom på typ 2v.. inge molvärk eller någonting. Men imorse kom spyan efter morgonmackan! Att man kan bli så glad/lättad av en spya! Haha..
FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, VAD VATTEN HAR BÖRJAT SMAKA ILLA..... Smakar jäkla surgamm-mjölk :'( Hört att det ska börja smaka järn, men mjölksmak var ju något nytt....