• trex2013

BF Oktober 2016

Hoppar in här också om det är ok :) är väldigt tidigt för mig, är bara i vecka 5 och känner i stort sett ingenting, bara tröttare än vanligt. blir nästan nojjig att det inte är något när jag inte känner illamående eller annat.

• trex2013
    Oktbebis skrev 2016-02-18 16:59:53 följande:
    Jag känner heller inget mer än trötthet, går in i vecka 6 imorgon ????
    jag går in i v6 på lördag :)
  • trex2013
    HelenaSaga skrev 2016-02-18 20:18:30 följande:
    Du har PM från mig :)
    hej, har försök maila dig här på FL men det går inte, jag är gärna med i dolda FB gruppen också. vad heter den?
  • trex2013
    Ggrahnen skrev 2016-02-18 19:56:01 följande:

Jag börjar bli så nervös nu. Fick som sagt ma förra gången och förra veckan blödde jag på samma sätt som förra graviditeten. Fick tid för vul imorgon för att se om något hjärta slår. Har inte tänkt så mycket på det på hela veckan men nu börjar det komma.. Tog ledigt från jobbet för säkerhets skull..

hoppas det går bra för dig i dag och allt ser bra ut!
  • trex2013
    Nossreep skrev 2016-02-19 08:03:26 följande:
    Ja efter en lång väntan så fick jag tillslut träffa gynjouren, hon kunde utesluta utomkveds ganska snabbt. Men om barnet mår bra eller om det är pågång ett missfall kunde hon inte säga. Jag fick lämna blodprov för att kolla hcg nivån. Och sedan skulle dom ringa upp mig under helgen så ska jag få göra ett nytt blodprov och det lät som att dom även ville göra ett Vul till. Så jag få fortsätta att vänta.
    usch så nervöst! hoppas hcg ser bra ut nu för dig! kram
  • trex2013
    HelenaSaga skrev 2016-02-19 08:18:48 följande:
    Testa att skriva till Linulii annars :)
    Aha, tack nu kunde jag maila dig! :)
  • trex2013
    Nossreep skrev 2016-02-19 09:22:11 följande:
    Ja som vi förstod det så var allt vanligt, men varför jag har ont i magen vet dom inte. Dom har då ringt mig på morgonen och sagt att hcg provet kommit och att det var lågt men att det kunde vara det i 5+6 så nu återstår bara den där evighetslånga väntan tills måndag morgon då jag ska få göra nästa prov. Har det stigit så är allt ok, har det sjunkit så är det ett missfall.
    vet du vad hcg låg på? de borde de ha berättat tycker jag. stackars dig vilken lång helg det blir för dig. hoppas att det ser bra ut efter helgen! kram
  • trex2013
    HelenaSaga skrev 2016-02-19 11:10:37 följande:
    Har du fått en inbjudan? Är så förvirrande med alla olika användarnamn
    japp! :) tack!
  • trex2013
    Nossreep skrev 2016-02-19 10:27:49 följande:
    Jag fick veta att hcg låg på 44, men jag har hittat en tabell på nätet som säger att
    V4 hcg ca 4-426
    V5 hcg ca 19-7340

Bara att hoppas på att helgen går fort nu..
    ok. ja vi får hoppas att det ökar nu då. kramar!
  • trex2013
    Ggrahnen skrev 2016-02-19 13:06:24 följande:
    Jag hade så hög puls så han var osäker på om det bara var jag eller om det fanns någon annan puls. Men har tycker att det ändå borde varit tydligt grån lillen och tycker jag ska förbereda mig på att jag har fått MA igen.. Nytt VUL på onsdag. Har det inte utvecklas nåt tills dess så blir det abort....igen..
    åh vad jobbigt att inte veta. jag hoppas att det ser bra ut på onsdag för dig. ha nu en så bra helg du kan, försök göra något roligt och tänka på något annat för stunden! kramar
Svar på tråden BF Oktober 2016