BF Oktober 2016
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hej tänkte hoppa in här. Har bf 10 oktober och väntar 3dje barnet
Mina bröst ömma jätte mkt innan bim men har typ slutat nu känner knappt ngt. Bim+1. Fick dock detta idag bör ja vara orolig ??
Plussade förra helgen å enligt mina beräkningar blir det oktober barn!:) första barnet för mig och osäkert om fadern fortfarande är villig å va delaktig...mindre roligt.. Men jag e glad över graviditeten å bevisen:)
Går gärna med i fb gruppen om det finns plats, så kul:)
Har också haft Milo som favorit ett tag men vi har nu typ bestämt oss för Elvin! Så himla fint! Men vem vet man kanske får tvillinggrabbar (Elvin & Milo)? :)
Blir det en tjej så blir det troligtvis en Vanja! Men jag har en känsla av att jag väntar en Elvin ~vi får se :)
Vart tog oktoberlistan vägen? ;) Bf 25/10 <3
Håller tummarna för er alla och mig själv att det går vägen ~känner mig lite orolig/nojig ibland men hoppas som sagt att det går bra för oss alla
Då är det tidig söndag morgon och ny graviditetsvecka för mig. Är idag på 7+0... Känns bra,
Jag bor i södra Skåne. Trött är jag med. Kan sova stående, hoppas det snart ger med sig med tröttheten
Hoppar in här! Plussade bim -1 och är nu enligt app i v 8 (7+2) Mår bra, bara jäkligt trött precis hela tiden. Och så har magen redan börjat puta!! Läste nånstans att den kan svullna i början av hormonerna för att sen gå ner något igen i v12-13 typ. Är det någon som känner igen detta?
Hoppet är det sista som lämnar en säger dom, men idag hjälpte det tyvärr inte. Blev ett Mf.