BF Oktober 2016
Happ.. Fick just bekräftat MA.. Fått tabletter och ska hem och blöda ut allt ikväll.. Ledsamt och tråkigt men var förberedd på det då jag småblödit i en vecka nu.. Vi får ta i med nya tag.. Önskar er andra lycka till!
Happ.. Fick just bekräftat MA.. Fått tabletter och ska hem och blöda ut allt ikväll.. Ledsamt och tråkigt men var förberedd på det då jag småblödit i en vecka nu.. Vi får ta i med nya tag.. Önskar er andra lycka till!
Ja det skulle jag kunna göra men jag tycker det känns läskigt med medicin som gör saker som kroppen borde klara själv. Det gick bra sist men var väldigt smärtsamt. Fick med mig tabletter då men tog dem aldrig...
Ska ge det en vecka eller två, kommer det inte igång så blir det nog medicin
Tänkte som dig ang att få ut det så fort som möjligt men efter att ha läst ovan om vad skrapning kan få för konsekvenser så vågar jag inte äventyra nästa graviditet ytterligare. Måste nog genomlida att få ut det på egen hand.
Bita ihop och samla styrka.
Tack för ditt inlägg!
Usch nu är det jobbigt här. Lider ju av kraftigt illamående, är inlagd för 3 ggn, fått massvis med dropp och nu börjar jag dessutom få njursvikt, har fått brist på flesta ämne och får massa vitaminsprutor och dropp med järn o sköldkörtelhormon. Varit här nu ett par dagar och idag fick jag besked att jag kan räkna ed minst ett par dagar till kanske upp till en v. Gjort ett ul i måndag o bebis mår bra o sprattlar på, men blir njursvikten värre så finns risken att bebisen kanske inte får fortsätta må så bra...
hoppas dina värden fortsätter vara stabila. lät ju läskigt med njusvikten. hoppas inte det händer. ta hand om dig o den lilla! kram <3
Ja, håller med...ger det en tid sedan får jag ta tag i det
Den lilla fina varelsen klarade sig till v 10 + 3. Jag är livrädd för den dagen då "det kommer ut" men jag får samla kraft helt enkelt.
vad är det som händer i din kropp vet du eller läkarna det? det låter ju verkligen allvarligt! :(
ang närings dropp har du fått Intralipider ? det är en fett näringslösning på soya, du kanske tål det? viktigt att försöka få i dig lite energi. kram
oj,oj, jag håller verkligen tummarna att du och lilla pyret kommer att må bra snart. vilken vecka är du i? kram
Fy, jag måste sluta googla..Läste något fruktansvärt igår som jag inte kan sluta tänka på som drabbade en tjej som är i samma vecka som mig...10+1
Det gör mig så otroligt rädd när jag läser om tjejer som fått MF men mått hur bra som helst och liksom gått och inte vetat något i flera veckor..
Nej det är verkligen hemskt, och på något sätt är rädslan värre eftersom vi försökt i så många år...
Men jag kan inte påverka ett MF utan det är kroppen som stöter bort det som inte är som det ska...Jag har i princip inga symptom alls, lite ömma bröst och när jag sa det utbrast min läkare"men det är ju verkligen ett symptom" ! :) Så ja jag vet, jag är bara nojjig..
Nej det är verkligen hemskt, och på något sätt är rädslan värre eftersom vi försökt i så många år...
Men jag kan inte påverka ett MF utan det är kroppen som stöter bort det som inte är som det ska...Jag har i princip inga symptom alls, lite ömma bröst och när jag sa det utbrast min läkare"men det är ju verkligen ett symptom" ! :) Så ja jag vet, jag är bara nojjig..