BF Oktober 2016
Grattis alla till era graviditeter :D!
Hur känner ni er? :)
Jag gick precis in i v7 idag & är det någon mer som ligger nära mig i veckor så vore det roligt att följas åt :)
Kram på er!
Grattis alla till era graviditeter :D!
Hur känner ni er? :)
Jag gick precis in i v7 idag & är det någon mer som ligger nära mig i veckor så vore det roligt att följas åt :)
Kram på er!
V6+1 O har haft rosa flytningar hela kvällen, åkte in till akuten men de ville inte göra ngt ultraljud. Så sjukt sjukt orolig. Mår så dåligt....
Hade lite ljusbrunt på pappret tidigt imorse O nu ingenting... Så orolig.. Inte sovit hela natten....
Hoppas de, har fått tid för ul imorn, v 6+3... Så nervös.., inte haft ngr mer flytningar
De bruna har avtagit helt... Ul idag 1030.. Så nervös.. Ngn som är på 6+3 som ej kräks än??
Ingen blödning i livmoden, bebis mäter 5.8 mm O hjärtat slår!!!!!!!!!!!! Blev daterad v 6+1 fast enligt mig är jag v 6+3....
Idag tog jag ett till gravtest, starkt plus...om det nu betyder något.
Ibland tar verkligen oron över, men jag mår bra och ska (igen) försöka njuta av det
Idag tog jag blodprover på VC för att se om jag behöver järntillskott, men läkare ville vänta med det innan han skrev ut de på recept
jag äter vanliga multivitaminer och apoteket sa att dom funkar lika bra att jag inte behöver köpa "vitamin gravid"
Jaha vulet idag gick inte som tänkt... hittades inget foster så återbesök om 2 v. Hittills likadant som för några månader sen, ovisshet o många kommer från v 5 till 12, för att sen få tabletter att driva ut det o sen blödning i 7 veckor.
Orkar inte en gång till :(