• Ggrahnen

BF Oktober 2016

Nu går jag händelserna lite i förväg, men här är 10 grader och sol så vårjackorna börjar trilla fram. Det får mig att tänka på i sommar, vad tusan ska man ha för jacka??!!

• Ggrahnen
    Villhabarn29 skrev 2016-03-19 17:48:20 följande:

Jag har en extrem craving efter sushi och jag har googlat som en tok. Nu går jag och köper sushi! Äter ni sushi? ;)

Jag äter mammasushi. Undviker det råa för säkerhets skull.. Så det blir vegetariskt och räkor. Men kan äta misosoppa flera gånger om dagen!! Stort craving av misosoppa!!
  • Ggrahnen

V.12 idag. Blödde mängder igår och klumpar. Höll inte i sig längre än en timme men blöder fortfarande, fast sparsamt. Nu har jag och min sambo gråtit i nästan ett dygn och vi väntar på att gyn ska ringa upp.. Så verkar dessvärre som vi fått ett missfall...igen. Så jag lämnar nog gruppen. Men stort lycka till till er alla!! Njut och ha det underbart!

• Ggrahnen
    trex2013 skrev 2016-03-21 13:05:23 följande:

jag hade massor med blödningar förra veckan i två dagar. rikligt som rejäl mensblödning. men var på koll och allt var ok. det är vanligt att blöda vid den här tiden och en del mkt som oss. håller tummarna att allt ser bra ut på undersökningen! förstår att ni är förtvivlade, det var jag och min sambo också.be att få kolla med UL så allt ser ok ut. kram

Tack! Hoppet smyger sig på litw smått hela tiden men känner mig totalt livrädd för att få hopp, då kanske man får en "käftsmäll" till? Jag hör av mig om hur det går och tack alla för fina ord och omtanke!
  • Ggrahnen

GUD VAD MAGISKT! 11+1 och pyret var hur livlig som helst!! Var typ omöjligt att få en bra bild!! 4cm och mår prima!!!

Blödningen var ofarlig och där hade jag suttit i väntrummet och funderat om vi skulle bli tvugna att skrapa.

Fantastisk läkare, vi fick titta längelänge!!! Tack alla för ert stöd!
  • Ggrahnen
    Anonym (orolig) skrev 2016-03-26 13:30:28 följande:

Skolbakgrund? Det fick jag ej som fråga. Däremot tyckte ja det var jobbigt då hon fråga bland annat om jag haft könsjukdom och lite andra personliga frågor. Min man var med, och visst han vet det mesta om mig, men om jag hade klamydia för 15 år sen?? Htmmm... hon fråga inte heller om ja ville svara på de enskilt.. var bor du? Jag bor i södra skåne

Vår bm frågade lite vad vi jobbade med, men mest för att vara social.. Några andra konstiga frågor och formulär som ni pratar om har vi inte fått..
  • Ggrahnen

14+0 idag. Fy fan vilken skön känsla!! Börjar äntligen kännas som att man börjar komma nånstans :)

• Ggrahnen
    Ggrahnen skrev 2016-04-04 17:36:48 följande:

14+0 idag. Fy fan vilken skön känsla!! Börjar äntligen kännas som att man börjar komma nånstans :)

13+0 menar jag. Haha. Fan, nu blev det som att backa en vecka. Haha!
  • Ggrahnen
    Eili skrev 2016-04-04 17:44:29 följande:

Jag är också 13+0 idag :)

Visst känns det rätt härligt?! Din första?
  • Ggrahnen
    Eili skrev 2016-04-04 18:20:11 följande:

Det är en helt fantastisk känsla :) Jag har ju gjort två vul redan så jag känner mig rätt så lugn.

Ja det är min första, är det din första också?

Japp, första! Också gjort 2 vul så det känns rätt bra.. Börjat med mammabyxor, så jädrans trångt i mina gamla. Haha!
Svar på tråden BF Oktober 2016