orzia1 skrev 2016-06-02 12:59:11 följande:
Deras datum från UL får man nog ta med en klackspark, men visst det är drygt när de flyttar en. Mig ville de flytta 10 dagar, enligt de så är det inget ovanligt, men då jag har massa komplikationer så är vi oroliga hon får i sig för lite näring. Alla tidigare UL har varit typ på dagen rättt. Men med det nya datumet som de vill så innebär det att jag testa plus typ 5 dagar efter befruktning och mådde illa 2-3 dagar efter befruktningen..
Hoppas bebis väljer o titta ut i okt och inte nov.
Ja, känns lite missvisande att plussa redan 5 dagar efter befruktning. Men sen kommer ju bebis när den är redo. Både jag och mina syskon är födda tidigt. Jag med 4 veckor, storebror med 6v, småsyskonen med 2v så jag håller hoppet uppe. :)
Hela jag är liten, sa bm som gjorde ul, så jag får nog ingen stor mage men en gravidmage lär jag få,men ingen mega. Är väl inte tokliten egentligen. Men min bebis kanske är mindre än snittet också? De hade svårt att mäta också för bebis ville inte samarbeta och hon fick inte mäta från rätt vinkel. Så jag ska fråga då vi är in igen även fast jag vet att de inte kommer flytta oss igen på papper, men jag kan ju köra min egna nedräkning då. :)