Inlägg från: Decibel84 |Visa alla inlägg
  • Decibel84

BF Oktober 2016

Anonym (orolig) skrev 2016-04-02 11:10:21 följande:
    Glömde skriva. Njut av att du inte har symptom, vem vet, du kanske är en av de som senare får andra graviditetsbesvär ( även om jag hoppas du slipper) så passa på o njut medans du mår bra..

Kram
    Jo, läste bara något så hemskt om att en tjej fick "föda ut" ett foster i v 11, hon hade inte märkt något alls...helvete kan inte sluta tänka på det..fyfan va hemskt
  • Decibel84

Jag berättade tidigt, svårt att hålla hemligt något som är så fantastiskt.
    Sen mådde jag faktiskt dåligt av att inte berätta konstigt nog.
    Fick en helt annan glädje och energi när jag visste att de på jobbet visste:)

Nu har jag fått remiss för KUB, känns som 100 år kvar till sen 20e:S

• Decibel84

Avbokade KUB, mitt psyke klarade inte av det kände jag.
    Men har ett ultraljud att se fram emot istället, supernervös men glad:)

• Decibel84

Är det fler än jag som drömmer väldigt mycket?

Jag har inte före graviditeten så mycket drömmar som jag minns när jag vaknar.
    Men nu är det flera gånger i veckan, drömmer väldigt händelserikt och detaljrikt..

• Decibel84
    Ggrahnen skrev 2016-04-11 19:43:41 följande:
    JAA! Och man minns fan allt! Haha! Tydligen väldigt vanligt läste jag. Lite läskigt. Drömde att bebisen kom ut. Och att det var helt naturligt. Men att man kunde stoppa tillbaka honom om han inte han öppna ögonen. Fast det gjorde han.. Haha så sjukt! Och allt galet verkligt!!
    haha men fy vilken läskig dröm..
    jag drömmer inget graviditetsrelaterat bara väldigt detaljrikt
  • Decibel84

jag läste om en tjej som hade känt i vecka 12 och fått det bekräftat att det var det av BM...Läser också något om att man kan känna mer när man har framåtlutad livmoder...tror det hette så?

Jag personligen har bara så svårt att förstå hur man kan känna, bebisen är liksom lika stor som en chokladbit i v12 :)
  • Decibel84
    Ggrahnen skrev 2016-04-11 21:10:17 följande:

15+0 sambon vill inte gå ut offentligt än. Jag säger att det går nog inte att hålla hemligt så länge till hahaha!

hehe nää.varför vill han inte berätta?

• Decibel84
    alwaysfirst skrev 2016-04-12 09:51:54 följande:

Hej! Är det någon som vet om det finns någon fb-grupp för oss som väntar oktober bebisar? :)

japp det gör det, man måste dock maila admin om att få bli insläppt.

oktoberbebisar tror jag den heter
  • Decibel84
    hfriborg skrev 2016-04-14 17:44:00 följande:
    Jag har startat en hemlig grupp på fb. Lägg till Helena Friborg som vän, så lägger jag till dig i gruppen :)
    vad heter gruppen?
    Jag är med i oktober-mammor
Svar på tråden BF Oktober 2016