Beräknad i Oktober! Vi följs åt!
Jag har oxå plussat! Idag, hihi! Beräknat 3/10 enligt appen. Det har inte riktigt sjunkit in än. Det blir tredje barnet här med. Jag har en son på tio och en dotter som är sex. Samma man. :)
Jag har oxå plussat! Idag, hihi! Beräknat 3/10 enligt appen. Det har inte riktigt sjunkit in än. Det blir tredje barnet här med. Jag har en son på tio och en dotter som är sex. Samma man. :)
Hej hej! Plussade igår och är beräknad till 2/10. Plussade i december också men fick sedan missfall i v.6. Är nu alltså gravid igen 3 veckor senare. Oron är en ständig följeslagare för tillfället, speciellt då de rekommenderar att vänta en mens med försöken.
Har en son född -14 och hoppas verkligen att det är vår tur nu att få ett syskon.
Mammamia10: va tråkigt att höra :( håller tummarna för ett nytt + snart om det skulle visa sig vara missfall (hoppas inte)
Själv ligger jag på sahlgrenska gyn, nyopererad då jag fick utomkvedshavandeskap där äggledarn brast och jag höll på att förblöda, tog många timmar för läkarna att förstå att det var allvar...
Önskar er alla ett jätte lyckatill ??
För mig hoppas jag på tredje gången gillt
Kram på er
Håller tummarna för oss då Mitt missfall började med att jag fick väldigt ont i vänster sida av magen. Blod hade tagit sig ut i buken och irriterade. Jag åkte alltså in för smärta i magen och vid ultraljudet berättade dom att det var ett missfall på gång. Det var ingen rolig julklapp. Är därför livrädd nu när det värker, spänner och molar i just det området. Har v5+4 som delmål. Har du något delmål?
Vad har hänt med tråden?
Den känns ödslig...
Händer väl inte så mycket nu. Känns bara som en lång väntan innan man kan göra vul och gå på inskrivning.
Köpte två digitala Clearblue idag. Tänkte ta en i morgon och sedan vänta någon vecka för att se så det stegras. När ska det stå 3+? Vilken vecka alltså.
Hurra en till! Grattis och välkommen!
Vi plussade i fredags & vi är så obeskrivligt glada! Vi är väl i v. 5 ca! Första barnet för oss & det är klart att det finns en oro för missfall! Men samtidigt vill vi få vara glada & försöker ta varje dag i sänder! Bokade inskrivning på MVC idag också & tidigt ul får väl bli i typ mars!
Hoppas på det bästa för alla i tråden! :)
Det är svårt det här med veckor. Enligt sista mensen är jag 4+6 och enligt ägglossning 4+1. Valde att gå på den sista, hellre ta i underkant.
Grattis Emelie B91 och Månbjörnen, till era fina stegringar! :) Jag har fortfarande svårt att smälta mitt +3, har legat vaken och räknat och funderat mycket i natt. Spännande att se om jag hör hemma här hos er eller i septembergruppen.
Måste bara titta in och säga GRATTIS till dej Ankissen! Vi har setts i andra trådar innan, fick ju ma i september och är oxå gravid igen med bf 5 september så är lite längre gången än dig. Om du är beräknad i september så har vi en superhärlig hemlig facebooktråd som jag skulle kunna lägga till dej i om du är intresserad. I så fall kan du pm:a din mejl till mig så lägger jag till dej. Kram och stort grattis igen! :)
Är det fler av er nygravida som känner er mer eller mindre kissnödiga hela tiden men att det sen bara kommer några droppar? Himla konstigt! :)
Välkommen! Jag har inte jättestarka symptom heller. Mer kissnödig, lite illamående på morgonen och kvällen och så värker det till i brösten ibland. Sen har jag som ilningar i underlivet som kom jättetidigt. Jag kunde inte sitta skönt med benet uppdraget under mig förra veckan. ;) Min tredje unge också!
Hallå tjejer! Jag/vi plussade idag. Hoppas det är ok att jag hoppar in här.
Jag är 30 år, min man är 35 (blir 31 och 36 i år), bor i Göteborgstrakten. Det är mitt tredje barn och min mans andra.
Jag har inte börjat känna några symtom än för det är ju så tidigt. ????
Hur mår ni andra?
Tack! Jag känner inget alls än. Men det kommer. Hur gamla är dina barn?
Min son är 12 år och min dotter är 11 månader. Vi är så himla glada för ett litet syskon till!
Haha nej det kommer ikapp en kan jag tänka mig!
Finns det någon FB-grupp än?
Denna trötthet alltså!
Försökte mig på att städa lägenhet - orkade en halvtimme innan jag var tvungen att lägga mig och vila. Satte igång igen - kraschade återigen efter 30 minuter. Fick erkänna mig besegrad.
Släpade sedan iväg mig till affären för att handla mat till middagen och benen var blytunga på vägen hem - jag känner mig som en klubbad säl!
Jag beundrar verkligen kvinnor som har fysiskt krävande jobb och orkar med dem under den här tiden, jag tror inte jag hade klarat det alls.