• Jennsan81

Beräknad i Oktober! Vi följs åt!

Plussade i morse! Helt galet. Ska egentligen inte ha min mens förens på tisdag! Har inte sagt det till någon ännu, inte till gubben heller då han är borta i helgen! Jag har 3 grabbar sen tidigare, 16, 13, 7. Min sambo har inga egna.

Så spännande!!

• Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!
  • Manima

Grattis! Jag ska ha i september om allt går som det ska! Hur ska du berätta för gubben?

• Jennsan81
    Manima skrev 2016-01-23 22:51:33 följande:

Grattis! Jag ska ha i september om allt går som det ska! Hur ska du berätta för gubben?

Åå jag vet inte hur jag ska berätta det.. Kanske ge honom ett paket med en liten body eller så. Eller kanske göra ett nytt test och spela ovetandes.. Eller så blir det att jag bara slänger mig runt halsen när han kommer hem och säger det... Haha vet inte.. Hur berättade du?
  • Mammamiia10

Grattis!!! Jag plussade med igår! Har räknat ut att bf blir 5/10!! Detta är vårt tredje barn.

Jag berättade för sambon när han låg o tog en tupplur, väckte honom o hade gravtesten framför ögonen på honom när han vaknade, han fattade inte meddetsamma, haha men sen förstod han o blev superglad!!

• dljh

Hej!

Grattis till er! Här väntas också en oktoberbebis!

5 oktober säger appen :)

Testade i fredags med jättetydligt svar Bim-6

Mannen och jag fick oss ett skratt då vi tagit med oss en fripassagerare från vår bröllopsresa!

• Ankissen

Jag har oxå plussat! Idag, hihi! Beräknat 3/10 enligt appen. Det har inte riktigt sjunkit in än. Det blir tredje barnet här med. Jag har en son på tio och en dotter som är sex. Samma man. :)

• Manima

Jag gjorde som med första bebben. Tog testet på morgonen. Gick in i sovrummet och väckte honom. "Älskling! Godmorgon, har du sovit gott?"
    "Ja, helt okej"
    "Jag är gravid älskling"

Då hoppade han upp och kramade om mig Jättemycket! Han blev så glad!

• Jennsan81

Jag är beräknad till 5/10 jag med enligt sista mens. Så mysigt! Tror jag ska berätta för gubben på hundpromenaden ikväll. Om jag kan hålla mig för skratt och försöka låta väldigt allvarlig och säga att vi måste prata. Göra honom lite nervös haha.

• dljh

Har någon av er några symtom än?

Själv är jag extremt trött (kan även vara lite jetlag), hungrig, kissnödig, molande värk i livmodern, lite lätt illamående och ömma bröst...

Känns som att alla symtom har kommit jättetidigt

Detta är andra graviditeten för mig, förra gången, 2013, fick jag ma i vecka 10 där fostret dött i vecka 8

Grattis till er alla :)

• Jennsan81
    dljh skrev 2016-01-24 12:11:19 följande:

Har någon av er några symtom än?

Själv är jag extremt trött (kan även vara lite jetlag), hungrig, kissnödig, molande värk i livmodern, lite lätt illamående och ömma bröst...

Känns som att alla symtom har kommit jättetidigt

Detta är andra graviditeten för mig, förra gången, 2013, fick jag ma i vecka 10 där fostret dött i vecka 8

Grattis till er alla :)

Mina symtom är ganska likt som strax innan mens fast lite annorlunda. Men har ont i brösten, lätt mensvärk fast jag brukar ha ännu värre. Humör svängningar och sömnsvårigheter. Vart skit sur nästan utan anledning på min sambo i fredags och det har aldrig hänt tidigare så det fick mig att börja fundera på riktigt om jag var preggo. Lätt konstant illamående nu i ett dygn. Och det drar lite lätt i tjejmagen. Längtar så galet nu att gubben ska komma hem. Så jag får berätta! ???? vill inte ta det på telefon! Har inte berättat att jag misstänkt ens då jag inte ville göra honom besviken ned falska förhoppningar!
  • Mammamiia10

Hej på er igen! Här misstänker jag tidigt missfall tyvärr då mina tester bara blir svagare o svagare, samt en liten brun blödning i eftermiddags, hade ont i bröstvårtorna i fredags o igår men idag är det ingen värk kvar i dom...

Testerna ska ju bli starkare liksom.. Så jag får invänta en ordentlig blödning/mens o sen försöka igen... Önskar er andra lycka till!!

Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!