Inlägg från: Sötnöten |Visa alla inlägg
  • Sötnöten

Beräknad i Oktober! Vi följs åt!

Hallå tjejer! Jag/vi plussade idag. Hoppas det är ok att jag hoppar in här.

Jag är 30 år, min man är 35 (blir 31 och 36 i år), bor i Göteborgstrakten. Det är mitt tredje barn och min mans andra.

Jag har inte börjat känna några symtom än för det är ju så tidigt. ????

Hur mår ni andra?

• Sötnöten
    Ankissen skrev 2016-01-27 19:48:52 följande:

Välkommen! Jag har inte jättestarka symptom heller. Mer kissnödig, lite illamående på morgonen och kvällen och så värker det till i brösten ibland. Sen har jag som ilningar i underlivet som kom jättetidigt. Jag kunde inte sitta skönt med benet uppdraget under mig förra veckan. ;) Min tredje unge också!

Tack! Jag känner inget alls än. Men det kommer. Hur gamla är dina barn?

Min son är 12 år och min dotter är 11 månader. Vi är så himla glada för ett litet syskon till!
  • Sötnöten
    Ankissen skrev 2016-01-27 20:16:13 följande:
    Sonen, Elliot, är tio år och lillasyster Ella är sex. Jag kände att det var dags nu när lilltjejen börjat skolan. Jag var inte färdig med dagislämningarna än. ;)
    Haha nej det kommer ikapp en kan jag tänka mig!

Finns det någon FB-grupp än?
  • Sötnöten
    Ankissen skrev 2016-01-27 20:21:47 följande:
    Inte nån fb-grupp än vad jag hört. :)
    Då skapar jag en så kan de som vill skriva till mig och så vänförfrågar jag (tillfälligt) och kan därefter lägga till. Jag gör den till hemlig så det inte ens går att söka på den. Vad tror ni om det?
  • Sötnöten
    Jennsan81 skrev 2016-01-27 21:10:20 följande:
    Absolut! Jag vill vara med :)
    Skriv PM till mig här då vad du heter så kan jag lägga till dig. Jag vill inte outa mig här i tråden! ;-p
  • Sötnöten
    Jennsan81 skrev 2016-01-28 22:23:35 följande:

:/ Möblerade om i sönerna rum, monterade en säng och härjade runt och nu har jag ont nere på höger sida av magen. Hoppas verkligen inte att jag startade ett missfall! Även om dom säger att man inte kan göra det så känns det inte bra ifall att. Känner mig iallafall super gravid! Grinig, trött, kissnödig, illamående och HUNGRIG!! Framför allt kvällar och nätter :)

Jag minns inte hur tidigt man kan känna av lite smärta i ligamenten, men annars kanske det kan vara det som känns.. Har precis för mig att när man känner lite smärta i nån av sidorna på magen så brukar det kunna vara ligamenten.
  • Sötnöten

Jag har försökt hitta några av er men det finns flera med samma namn. Beskriv gärna lite lätt hur er profilbild ser ut.

Jag har svarat er som jag inte kan hitta på meddelande här på fl.

• Sötnöten
    Amie skrev 2016-01-28 22:35:12 följande:

Hej!

Plussade svagt idag. Beräknad BF till 6/10.

Har en son på 8 månader, 5e graviditeten. Hade ett utomkveds i december och har haft både MF & MA innan sonen kom. Hoppas detta går vägen denna gången Gravid

Har skickat till dig SÖTNÖTEN ang att jag gärna också är med i fb gruppen Drömmer

Men usch vilken resa! Ja hoppas verkligen allt går väl! Ett svagt plus är ett plus! <3

Kolla din inkorg här på fl!
  • Sötnöten
    Jennsan81 skrev 2016-01-30 14:23:05 följande:

Ingen som skriver här?? ???? Hur mår ni? Själv har jag konstant ett lätt illamående och insett att ingen av mina bh:ar passar längre haha..

Oj har de redan exploderat?! Själv märker jag inget alls än! Men jag är ju så tidig än så det är inte så konstigt!
  • Sötnöten
    iidahz skrev 2016-01-28 07:04:39 följande:
    Va kul! Jag har enl egen uträkning bf 4.10. Märker inget annat än sjuka bröstvårtor...
    Hallå iidahz, jag har skickat PM till dig. Missa inte det!
  • Sötnöten
    Caliz skrev 2016-01-31 10:06:42 följande:

När tecknar ni gravidförsäkring?

Har för mig att man kan göra det när som helst fast den börjar inte gälla förens v23.
  • Sötnöten
    iidahz skrev 2016-01-31 15:57:04 följande:
    Hittar inget ????
    Skumt! Jag skrev och frågade hur din profilbild såg ut för det fanns flera med ditt namn.
  • Sötnöten

Missa inte vår FB-grupp! Pm'a mig namn och utseende på profilbild så lägger jag till er!

• Sötnöten
    olgaisback skrev 2016-02-02 21:45:14 följande:
    Jag vill också vara med :) Linda romero tegelvägg som bakgrund och jag står i profiled shorts och prickig tröja :)
    Jag har vänförfrågat dig tidigare idag. Du måste godkänna det innan jag kan lägga till dig. *glad gubbe*
Svar på tråden Beräknad i Oktober! Vi följs åt!