Beräknad i Oktober! Vi följs åt!
Tror jag plussade igårkväll. Tog ett nytt i morse och där va två streck:) svaaaaaaaga men dom va där. Är isåfall beräknad till den 10 oktober :)
Tror jag plussade igårkväll. Tog ett nytt i morse och där va två streck:) svaaaaaaaga men dom va där. Är isåfall beräknad till den 10 oktober :)
Då skapar jag en så kan de som vill skriva till mig och så vänförfrågar jag (tillfälligt) och kan därefter lägga till. Jag gör den till hemlig så det inte ens går att söka på den. Vad tror ni om det?
Glömde presentera mig :) jag är 25 min man är 30. Vi har en gemensam son som blir 4 i september. Min man har två döttrar sen innan. H blir 10 i februari. Hon bor hos oss på heltid. M blir 8 i maj och hon bor hos sin mamma. Sen kör vi varannan helg :)
Jobbar med att bygga ställningar så jag har väldigt tungt jobb. Vet faktiskt inte hur det fungerar. Är rädd för att få ett missfall. Plus att det är sjukt krävande när man är som en zombie.
Ömma bröstvårtor, extremt trött och lättirriterad. Får sura uppstötningar av kaffe. Och jag som älskar kaffe.