• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Dag 13 idag! Haft en negativ känsla i kroppen igårkväll och nu på morgonen! Haft lite som mensvärksliknande värk kring äggstockarna. Inte kraftig men ändå. Och den där jä..la lutinusen som rinner så man springer på toan! Hittills inget blod i alla fall så kan andas ut lite, men så fruktansvärt orolig! Om jag hade haft lite värk hela tiden, men när den kommer nu när man närmar sig menstid?!?!? Eller? Hur ska man kunna slappna av????

• engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 07:06:42 följande:
    Ja det är hemskt :/ för mig är det tvärtom, kännt från rd3 så när mina "symptom" försvinner blir jag livrädd och tänker att det är kört... sen tog jag tempen igår den var 36,8 .... min grundtemp är 36.6 så en höjning på bara 0.2 är ju inte bra..... :(

Hoppas att vi båda snart får positivt besked!

Kram på dig!
    Ja fy man blir ju galen av allt detta! Försöka vara positiv hjälper säger dom! Jo tjena! Hur fan då???
  • engsan

Och nu kommer det bruna flytningar........ Så loppet är nog kört!!!!! Så jävla tråkigt!

• engsan

Sitter på jobbet med tårsprängda ögon och försöker tänka på annat men det går inte! Försöker tänka att det kan gå bra ändå trots lite bruna flytningar men det är ju så mina missfall börjat så jag verkar ju inte tillhöra dom som har lyckats trots lite blödning! Dessutom mensvärk så det lär ju vara kört!!!!!

• engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 09:20:36 följande:
    Nej nej nej nej!

Måtte det vara sköra slemhinnor! Ber för dig <3

Stor Kram!!!!
    Ja hoppas kan man men har ju mensvärk oxå så det kan inte vara en slump att både mensvärk och färgad flytning kommer just kring dessa dagar då mens borde koma! Fortsätter detta under dagen gör jag testet i kväll för att få det bekräftat!
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-02-24 10:40:32 följande:

Engsan man kan ju få blödningar ändå men förstår sig precis! Hoppas på positivt test! Kram

Ja det kan man! Men av egen erfarenhet så innebär bruna flytningar missfall för min del! Har låst in mig på toan på jobbet och gråtit floder. Kan ju hoppas det tagit sig ändå men har ju mensvärk också så svårt att tro att det skulle lyckats!
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 11:40:34 följande:
    Puss på dig :)

Känns dock som om mensen är på g.... rinnande känsla där nere och mensvärken har blivit lite intensivare.... :(
    Håller tummarna för dig nu mariana79!
    Någon av oss alla här inne måste väl ändå lyckas??!!
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-02-24 12:31:07 följande:

Ville bara lugna er lite. Mensvärk är inte = mens, jag hade det sist och lite bruna flytningar när mensen skulle varit. Men det gick över, men mensvärken kan man känna i flera månader. Det är ju så likt växtvärken i livmodern.
    Jag hoppas verkligen att det är så för dig engsan!
    Själv känner jag ingenting! Vet inte om det är bra lr dåligt :/

Hoppas verkligen att du har rätt och jag vet attdet kan vara så i början. Men jag har ju haft så här vid mina missfall tidigare så det är sjukt svårt att tro att det skulle vara någon skillnad denna gång!
    Bara lipar hela tiden och känner och ser säkert ut som världens ynkligaste människa också! Borde ju hålla hoppet upp tills jag faktiskt vet att det är kört men det är jävligt svårt med tanke på tidigare erfarenheter!
    Kram och tack för att ni försöker skänka lite hopp! <3 skönt bara att få skriva av sig lite
  • engsan
    MoM11 skrev 2016-02-24 14:24:07 följande:

Vad tråkigt engsan, känner igen mig. Varje gång jag fått en pytteliten antydan till spotting så ställer jag in mig på att det är kört, då jag jämför med tidigare erfarenheter. Men samtidigt hör man om så många som lyckas trots detta. Hoppas du är en av dem!

Ja jag önskar så att få vara en av dom! Men men! Bara vänta och se! Det har inte kommit nå mer sen i morse, men har ont till och från i magen! Kommer lite lite ljusrosa färg i lutinusen som kommer ut!
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-02-24 18:41:38 följande:
    Hur går det engsan? Tänker på dig!
    Händer inte så mkt! Har fortfarande ont i magen, och det kommer ljusrosa flytningar! Känner mig så sorgsen! Fattar inte varför jag ställde in mig på att det skulle lyckas på första försöket?!??! Så korkat! Hemma först efter 22 och vet inte hur jag ska göra med testet! Även om det mot all förmodan skulle visa positivt så tror jag inte det kommer hållas kvar! Hatar att sitta och tycka synd om mig själv men jag känner mig helt slut!
    Tack för omtanken, känns så skönt att ha någon att skriva med!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?