Mollan79 skrev 2016-02-16 10:06:26 följande:
Hej tjejer, hur går det för er?
Jag tycker dagarna sniglar sig fram trots att jag jobbar, renoverar och förbereder för flytt :/
Den av gångerna som jag blev gravid (men missfall i v7) började jag ana ruvardag 11 så jag kan ju inte ens börja känna efter ännu.
Har ni gått upp i vikt av dessa behandlingar?
Jag har gått upp 6 kg på drygt 1 år och 5 behandlingar :o
Ja dagarna går sååååå sakta! Men jag är van vid väntan vid det här laget! Har försökt få barn nu i över 5 år, det blir låååång väntan i det stora hela. Man får vänta på ALLT liksom! Vänta på om mens kommer när den är så oregelbunden, väntan på ägglossningen( som aldrig kom) och sedan vänta på att kroppen hamnat på rätt levaxindos inan nya försök, väntar på att få börja pergotimestimulering när man väl förstod att något var fel, nästan två år gick förgäves åt att kämpa med den typen av stimulering, det enda jag fick för det var två fördröjda missfall, sen vänta på utredning, väntan på ivf och väntan fortsätter nu med detta! Huh vilket långt inlägg det blev men blir ju GALEN på att vänta hela tiden! Hoppas jag någon gång jan känna att det faktiskt var värt allt detta och att jag får hålla en liten guldklimp i famnen! Att vi alla får det!!!