• Ccilla

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

engsan skrev 2016-04-12 18:17:49 följande:
    Ha ha ha lets hope so !!!! :) Vår tur nu ccilla!!!

Japp så är det! I morgon ska jag värpa massa ägg! :)
  • Ccilla

Tack :) Var glad att du slipper äggplock! Du blir gravid nu så du behöver aldrig göra om det.. Det bestämmer vi :)

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 10:45:16 följande:

Härligt att det blev så många! Hoppas ni får flera av dom befruktade :) när blir det återföring?

Det är satt till på fredag. Beror på hur många som blir befruktade. Det får vi veta imorgon :)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 11:07:59 följande:

Ååå så spännande! :)

Hur går det för dig med medicinen? Mår du bra?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 11:59:49 följande:
    Jodå känner ingenting alls! Önskar bara tiden skulle flyga iväg nu.... Så det börjar hända något!

Ja man vill ju bara att det ska hända nåt! Snart sitter man och väntar på ett + :)
  • Ccilla

Nu önskar jag att jag skulle tåla morfin.. Attans vad ont det gör! Alvedon är som sockerpiller.. Ska ta en Ipren om en stund.. Suck..

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 18:38:59 följande:
    Hm... Du har inget starkare att ta? Citadon? Eller är det nå morfin i det? Inte roligt att ha ont! Du får myspysa ner dig i soffan under en go filt. Du har ingen värmefilt eller vetekudde du kan värma? Det var jätteskönt efterå när den värmde!

Tål inte mediciner så bra.. Tog Naproxen förra gången och mådde kass.. Lite bättre nu :) proppar i mig både panodil och Ipren med jämna mellanrum och vetekudde på magen. Inte många knop gjorda idag.. Vilken skillnad på denna och före gången!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 19:06:35 följande:
    Du har ju kört hårdare behandling nu så någon skillnad borde det ju bli. Jag hade inte desto mer ont efteråt, men tyckte det var helt fruktansvärt under själva plocket! Huh.....

Hoppas verkligen jag slipper detta någon mer gång! Tur jag vet att insättningen inte gör ont! Förlåt för gnället.. :)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-13 20:42:13 följande:
    Ja fy vi är gnälliga vi två!!! :) ha ha :) Du, vi har all rätt att gnälla! Och är det någon som gnäller så är det jag! Det är ingen lätt sak vi går igenom! Kram <3

Skönt att ha nån att gnälla med som vet vad man går igenom! Kram
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?