• Ccilla

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

engsan skrev 2016-04-14 15:29:58 följande:
    Har du hört nå ännu ccilla? Väntar med spänning :)

Inte nåt! Så antagligen blev det mindre än 5 som blev befruktade. Missade att telefontider slutade 14.. Tid 13.15 imorgon om jag inte hör nåt annat!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-14 18:46:14 följande:
    Hur menar du, varför skulle det vara mindre än fem för att du inte hört nå? Håller tummarna att allt går superbra i morgon :)

Blir 5 st befruktade så odlar dom vidare och insättning på måndag istället.. Vet inte vilket som är bäst, tvådagars eller femdagars.. Tack :)
  • Ccilla

Nu är det en liten stjärna insatt :) Fyra ägg som blev befruktade. Får se om det blir något till frysen nästa vecka:)

• Ccilla
    MoM11 skrev 2016-04-15 08:02:11 följande:
    Lycka till Ccilla!

Tack :) Hur går det för dig?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-15 23:11:51 följande:
    Vi fick också 4 st sist! Så nu ruvar du igen :) Vilket datum fick som TD? Kram och lycka till nu vännen

Tack :) TD blir 3/5 så nu börjar väntan igen.. Har väldigt ont i äggstockarna. Hoppas jag inte blivit överstimulerad! Hur går det för dig? Mår du bra? Kram
  • Ccilla
    Mariana79 skrev 2016-04-16 08:45:00 följande:
    Grattis och lycka till nu! Håller allt som går, kram!

Tack:) kram
  • Ccilla

Nej ingenting än! Dom pratade om tisdag :) Jag har sån maximal otur! Jag ligger inne för akuta magbesvär.. Dom vet inte vad det är än men det ska inte ha med behandlingen att göra. Någon bakterie eller i värsta fall nån tarmsjukdom. Har en sänka på 150! Hoppas detta inte förstör!!att det är en liten krigare där inne!

• Ccilla

Hej på er :) Har varit lite jobbiga dagar. Jag ligger fortfarande inlagd. Dom har inte fått proverna än så vet inte vad penicillinet hjälper mot. Sänkan gått ner så det är på bättringsvägen! Ligger på gyn så dom bet vilka mediciner som går bra :) Har riktig molvärk över äggstockar/livmoder. Massa ägg ser dom på ultraljud så det är väl troligtvis dom som värker. Har jag tur så är det embryot som fäster :)kram på er

• Ccilla

Engsan tänkte på dig och lutinusen. Jag fick ju gelén denna gången, Crinone. Vilken skillnad! Inte alls samma klet:) Se om du kan få den istället.

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-18 15:28:33 följande:
    Ccilla, har du hört något hur det gått för dom övriga småttingarna? :)

Det blev nog inget till frysen. Dom skulle höra av sig isf. Ingen som ringt.
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?