• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Välkommen till gruppen happy :)

• engsan
    Ccilla skrev 2016-03-23 13:20:53 följande:

När beräknas det att du får din mens engsan? Min borde komma snart tycker jag..

Ja du, jag har ju börjat med tabletterna på måndag och sist tror jag mensen kom på dag
    13. Så räknar jag samma nu så borde jag få den kring 2:a april.

Men den får gärna komma nu så fort som möjligt!
    Nu får vi hålla tummarna att det är våran tur ccilla!!!!
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-03-23 14:20:53 följande:

Då kommer vi inte ligga så långt ifrån varandra. Ja nu är det vår tur! Detta väntande.. Suck..
    Ja hoppas vi hamnar nära varandra :) så kul att vara i samma läge som någon annan!
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-03-24 17:02:21 följande:

Glad påsk på er! Själv ligger jag däckad sen ett par dagar tillbaka började med en rejäl förkylning som nu blivit bihåleinflammation och ögoninflammation, mår skit och hoppas att det snart går över. Min påsk spenderas alltså i sängen :(

Kram på er!

Usch och fy, krya på dig och hoppas det går över fort! Kryakram
  • engsan
    happy15 skrev 2016-03-30 09:57:22 följande:

Hej tjejer!

Hur var påsken?

Har det hänt något nytt hos er?

Jag väntar på mens eller plus, har TD söndag och trol BIM idag ons/imorgon tor. Känner lite molvärk och trött o frusen så jag tror tyvärr mensen är på ingång men har såklart hoppet tills jag vet annat!

Ska verkligen försöka hålla mig med test till söndag om inget händer innan.

Håller tummarna att du plussar :)
  • engsan

Ccilla hur går det för dig? Fått mens ännu?

Började med provera 21/3 men ingen mens ännu. Förra gången fick jag mensen på 3:e dagen efter avslutad kur. Idag har 4:e dagen gått och inte minsta känsla av att den skulle vara på G. Suck!

• engsan
    Ccilla skrev 2016-04-03 21:22:03 följande:

När är det sagt att mensen ska komma efter avslutad provera?

Alltså sköterskan menade på att mensen oftast kommer strax efter man slutat kuren a 10 tabl. Men när man googlar verkar det ju vara olika när man fått den. Endel har fått efter några tabletter, vissa ganska långt efter! Men läkaren tyckte att det tagit länge när jag fick 3 dagar efter. Så jag vet faktiskt inte. Hur som helst så lyser mensen än med sin frånvaro!

Tack alla för lyckönskningar <3
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-04 07:26:45 följande:

Du måste få mens engsan? Man kan inte börja med pergotime för att få ägglossning? Bara en tanke..

Det vet jag inte men han ville att jag skulle få mens i alla fall!
  • engsan
    Minimasken skrev 2016-04-05 16:38:40 följande:

Hej, Jag är på ruvardag 14 och gjorde ett gravest på morgon urinen idag men hade precis som bilden ovan INGENTING =( 
    Men ännu ingen mens och den bör ju komma innan loppet är helt kört? 

Håller tummar att det fortfarande blir positivt!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?