• MoM11

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Vad tråkigt engsan, känner igen mig. Varje gång jag fått en pytteliten antydan till spotting så ställer jag in mig på att det är kört, då jag jämför med tidigare erfarenheter. Men samtidigt hör man om så många som lyckas trots detta. Hoppas du är en av dem!

• MoM11

Grattis Mollan ovh filli!

Fy vad tråkigt engsan, lider med dig.

Sitter själv och funderar på nör jag ska göra FET. On det finns något jag kan göra för att öka chanserna. Hittills 6 embryon som inte fäst...

• MoM11

Vad jobbigt för dig engsan! Kan tänka mig att det är en hel massa blandade känslor som kommer fram.

• MoM11

Håller tummarna för att det går vägen för er denna gång Ccilla och engsan!

• MoM11

Stackars dig Ccilla, krya på dig! Jag fick infektion och liknande sänka efter mitt första försök, men då var det dagen efter äp så det blev ingen insättning. Hoppas de får bukt med vad det nu än är!

Jag avvaktar fler försök. Håller på och kollar upp om mitt immunförsvar kan vara förklaringen till alla misslyckade försök.

• MoM11

Lycka till med insättningen engsan!

Ccilla när har du testdag?

Jag kommer också göra FET i denna cykel (förutsatt att upptiningen lyckas) eftersom mitt immunförsvar verkar vara någorlunda i balans (jag har gjort en utredning i Aten)

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?