någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Vad härligt engsan, håller tummarna för dig!
Vad härligt engsan, håller tummarna för dig!
Grattis engsan!
Kul att ni kör igång i januari Ccilla.
Trist att ägglossningen verkar strula Mariana.
Hoppas du lyckas gå ner lite också.
Här är det mest strul, olika saker har lett till att jag nu missat 2 cykler att göra FET, och nästa kommer troligen krocka med jul, så det blir ev inte förrän i januari. Ska försöka vila och få kroppen i balans till dess.
Usch vad jobbigt för dig engsan, hoppas att det står bra till trots allt! Håller tummarna!
Jag ska förhoppningsvis göra FET precis innan jul... oroar mig lite för att något ska strula, har fått prel datum 22 dec i Aten...
Vad tråkigt Mariana.
Hoppas allt går bra nu Engsan.
Grattis engsan! Vilka fina nyheter.
Vilka fruktansvärda nyheter Engsan!
Hur upptäcktes det, fanns det någon misstanke? Vad säger läkarna?
Hittar inte ord. Hoppas det går att bota. Varma kramar
Engsan, din stackare! Vad skönt ändå att läsa att din graviditet fortlöper. Skönt att de kan operera nu och vänta med den där behandlingen.
Hoppas det gick bra att berätta för dottern.
Vad jobbigt att du gått med det så länge. Vad hemskt att det inte upptäckts tidigare.
Mycket skönt att det ändå är såpass goda prognoser!
Kram
Jag håller tummarna engsan!
Lycka till imorgon engsan!
Vad skönt att det gick bra engsan! Usch, kan tänka mig att det var fruktansvärt jobbigt. Hoppas du återhämtar dig snabbt och kan lägga det här bakom dig.
Grattis engsan vilka härliga nyheter! Önskar dig all lycka med din behandling. Hoppas du får vara frisk och att hela familjen kan njuta av att vara tillsammans.
Själv kämpar jag fortfarande med att få ett andra barn, snart 5,5 år. Blev gravid i februari men fick missfall. Blir ytterligare ivf i september som det ser ut nu.