någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Lycka till!! :)
7 ägg blev det denna gång!
Nu bara vänta och se hur det går med befruktningen!
Tack så mkt
Tyvärr har jag dragit på mig världens förkylning med kraftig hosta och lite förhöjd temp. Det gör mig lite orolig om kroppen orkar ta emot en graviditet. Har sjukskrivit mig tom torsdag så jag hoppas det går över nu!
Hej tjejer!
Har inte varit inne sen maj... livet rullar på, men har inte satt igång med ngn mer ivf än. Ska kontakta min läkare igen vid nästa mens tänkte jag. Vikten är ff ett problem, men jag tänkte att jag skulle träffa honom igen och se vart gränsen går för dem att hjälpa mig (vikt mässigt alltså) då jag har mega svårt att gå ner tillräckligt snabbt...
Har inte backat och läst, såg att det var 51 inlägg sen sist :)) men från botten av mitt hjärta önskar jag er all lycka till i den fas ni står i nu!
Kram!!
Underbart att höra engsan, ett stort lycka till! Vi har fortsatt att försöka själva fram till dess vi tar kontakt med läkaren igen. Men nu verkar det vara 3 dje månaden som jag inte har ägglossning :( har inte varit med om det tidigare...
Använder en clearblue fertilitetsmonitor och den har int visat äl nu på 3 månader... dock så provade jag även billiga ägglossningstester denna månad och på dem fick jag fullt utslag, test strecket blev mycket starkare än kontrollstrecket. Jag använder monitorn på morgonen och de billiga testerna på em... vet inte om det har ngn betydelse. . Förstår verkligen ingenting.. måste ju vara fel på de billiga testerna för cb har ju alltid stämt innan...
Ja ja förstår inte varför man håller på igentigen.. det är väl ivf som gäller för att lyckas...
Kram!!
Jag har regelbunden mens kan diffa på 34-36 dagars cykel bara. Blev ju gravid med sonen med hjälp av monitorn samt en graviditet till ca 1 1/2 år efter men som tyvärr blev mf.. det är först nu som monitorn beter sig märkligt med att inte visa äl..
Jag fick ju tillochmed tillbaka mensen och ägglossning direkt efter skrapningen i april..
Så jag tycker det är märkligt om den skulle börja missvisa nu.
Och skumt att billiga tester visar äl istället.. nåväl det återstår att se. Bara kämpa på nu med att gå vidare.
Hoppas du mår bra engsan och att allt löper på som det ska <3
Kram!
Nae inte gått ner nämnvärt, pendlar upp och ner på 3-4kg hela tiden. Men visst kan kroppen va i obalans, har ju varit väldigt jobbigt känslomässigt detta år. Så det är nog inte så konstigt.
O ja kommer ihåg hur besvärligt det var med lutinusen.. håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för dig.
Härligt testdagen föresten. Vår bröllopsdag :)
Kram!
Nae inte gått ner nämnvärt, pendlar upp och ner på 3-4kg hela tiden. Men visst kan kroppen va i obalans, har ju varit väldigt jobbigt känslomässigt detta år. Så det är nog inte så konstigt.
O ja kommer ihåg hur besvärligt det var med lutinusen.. håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen för dig.
Härligt testdagen föresten. Vår bröllopsdag :)
Kram!
Åh så roligt engsan! Så glad för din skull! Försök att inte stressa upp. Kommer gå bra :) Nu fick jag lite hopp själv. Blir i januari vi kör igång. Grattiskram till dig!