• Mollan79

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Ccilla, jag förstår att det är kämpigt när känslan av mensen gör sig påmind. Men för att ge dig lite hopp kan jag säga att när jag var gravid för ett år sen hade jag alla tecken på mens. Migrän, mensvärk och öm i underlivet, MEN då visade det + så man vet aldrig :)

• Mollan79

Tråkigt Ccilla :(
    Jag börjar oxå bli nervös, känns som det kan gå åt vilket håll som helst. Mensvärk och konstig känsla i brösten, annars ingenting..

• Mollan79

Ville bara lugna er lite. Mensvärk är inte = mens, jag hade det sist och lite bruna flytningar när mensen skulle varit. Men det gick över, men mensvärken kan man känna i flera månader. Det är ju så likt växtvärken i livmodern.
    Jag hoppas verkligen att det är så för dig engsan!
    Själv känner jag ingenting! Vet inte om det är bra lr dåligt :/

• Mollan79

Hur kan dagarna gå så långsamt?!
    Jag har fått lite gulaktiga flytningar, rädd att mensen är på g. Men det kan ju vara svampinfektionen oxå. Tortyr är vad detta är :(

• Mollan79

Ruvardag 13, td på sön. Jag har inte psyke för ivf, har ständig ångest för misslyckande. Vi har inte råd med fler försök nu och jag vet inte om jag klarar en omgång till psykiskt. Usch :(

• Mollan79

Hej
    Hur går det för er tjejer?
    Tänker på er med blödningar o bruna flytningar :(
    Själv har jag tjuvat idag, det visade + men jag är ändå inte så hoppfull. Jag har svampinfektion och ont så jag tror jag går åt! Och jag tror jag har uvi oxå men dom sa på kliniken att jag inte kan behandla dessa så tidigt i grav. Så det enda jag kan göra är att dricka mkt citronvatten och smörja med fil :o
    Hur ska detta gå vägen med hela kroppen full med infektioner?! Kram till er alla

• Mollan79

Tack för grattis :*
    Men jag har ju som sagt infektioner i kroppen men för övrigt känner jag ingenting! Känns konstigt, förra gången som ledde till missfall så hade jag molvärk , ömma bröst och illamående . Jag känner mig absolut inte gravid och då är det svårt att lita på. Bara vänta o se...

• Mollan79

Ja, livet är bra orättvist ibland.
    Men vi är starkare än vad vi tror. Jag trodde aldrig att jag skulle gå igenom detta en 5:e gång men här sitter jag, och ännu så länge trots brännande underliv så är det värt det. Kram

• Mollan79

Nu skiter jag i fil och citronvatten!
    Jag har köpt canesten, kan ju knappt gå P.g.a denna underlivssvampen.
    I morgon är min officiella testdag och jag hoppas mitt + håller i sig. Men förutom liite ömma bröst känner jag verkligen ingenting, så jag har svårt att tro på denna graviditet :/

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?