• MoM11

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Jag beklagar Mariana79, så oerhört tungt och sorgligt!

Mollan79 hoppas det gick bra för dig idag!

Tråkigt med din blödning Ccilla.

Engsan, hoppas det blir insättning och att det går bra den här gången!

• MoM11

Vad tråkigt engsan! Beklagar! Hoppas du hinner med en vända till innan sommaren och att det går bra då!

• MoM11

Vad tråkigt Ccilla!

Skönt att du hinner innan sommaren Engsan, vilken dos ska du ta?

• MoM11

Hoppas ni kommer igång enligt plan engsan!
    Ja vilken otur med blaston. Jag oroar mig för hur det ska gå för min blasto... Beräknar FET i nästa vecka. Borde få omslag på äl test vilken dag som helst.

Hur går ni vidare nu Ccilla?

• MoM11

Engsan vi har en i frysen. Så det är olidligt spännande... Så nervöst. Hade varit så skönt att slippa fler försök, har redan gjort 6 stimuleringar.

Ccilla det låter bra att du får så bra hjälp att må bättre!

• MoM11

Jag fick 2 sist, men då på dag 2. De ville inte sätta in 2 blastocyster. Jag tror också det är om man har många misslyckanden bakom sig o de bedömer risken för flerbörd som låg.

• MoM11

Lompan, vad tråkigt.
    Fick du inte lutinus (progesteron) eller annat utskrivet i samband med ivf? Det enda jag vet som är receptfritt är en créme som heter ProgesterAll som beställa online (googla).

• MoM11

Vad trist Engsan! Hoppas den kommer igång...

Idag blev det FET för min del, efter en nervös väntan. Var så orolig att upptiningen inte skulle lyckas.

Nu är det bara att vänta och försöka slappna av...

• MoM11

Engsan, skönt att du kan komma igång så snabbt igen!

Ccilla, kanske kan vara skönt med en paus. Låter bra att det kan bli 2 nästa gång.

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?