någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Grattis Mariana79!
Jag fick oxå 2-3 och andra starka test.
Nu ska jag sluta testa o vänta på vul :)
Grattis Mariana79!
Jag fick oxå 2-3 och andra starka test.
Nu ska jag sluta testa o vänta på vul :)
Tack för alla grattis och jag beklagar verkligen er som tyvärr inte lyckades denna gång <3
Jag hoppas ni får ert + i framtiden.
Jag ringde in mitt resultat idag och fick tid för vul 22/3. Jag skulle sluta med Lutinus idag vilket är läskigt eftersom jag fick missfallet sist när jag gjorde det. Denna ständiga oro, att man inte bara kan vara glad. Känner mig otacksam, men det är svårt att vara lugn efter så lång tid och 5 försök. Kram på er
Engsan, jag hade 1 st blasto i frysen förra året och den klarade upptining. Jag håller tummarna för din eskimå och att det lyckas då. Kram
Ömma bröst, det är det enda. Svampinfektionen har blivit bättre iaf.
Är rädd varenda toabesök för att börja blöda, hoppas såå att det ska gå vägen denna gång.
Gött att du orkar ta nya tag igen engsan. Håller tummarna för dig. Kram
Hej på er
Jag har fortfarande bara ont i brösten och mitt immunförsvar är tydligen inget att ha just nu. Har nyss blivit av med svampinfektion och uvi så blev jag dunderförkyld igår. Har en 7-dagars jobbvecka framför mig med em-natt vilket känns väldigt jobbigt :(
Men tiden går väl fortare iaf när jag jobbar så den 22/3 kommer fortare då jag ska göra vul. Känns inte verkligt innan jag sett "bevis" på att jag verkligen har nåt där inne :) kram
Då håller jag tummarna för er engsan och eran eskimå !!
Jag hoppas det inte är någon fara Mariana fast jag vet vilken skräck blödningar ger.
Jag har själv börjat få lite molvärk och är livrädd att det ska bli nåt fel :(
Jag hoppas verkligen att vi allihop kommer lyckas hela vägen till slut <3
Hur går det med er ?
Några är väl på väg mot nya tag och hur går det med dig Mariana?
Jag gör mitt sista pass av 7 på jobbet denna natt sen är jag ledig en vecka. Vi ska flytta och jag ska försöka att ta det lite lugnt. Sen veckan efter den 22/3 ska jag på vul, längtar såå, kram på er
Lider med dig engsan. Hoppas det blir som du säger att ni lyckas nästa gång och att ni kommer ha kul i framtiden. Dom där känslorna av avundsjuka och missunnsamhet är så förbjudna men lika mänskliga som dom motsatta.
Skönt Mariana att det går bra, då har du vul dagen innan mig :)
Förutom brösten känner jag inte mig gravid, börjar bli nervös inför vul på tis. Om det är nåt som lever där inne och om det är 1 lr 2..
Tror inte 2, då borde jag må illa iaf.
Tur jag har fullt upp denna vecka med flytt och försäljning av hus :)
Gött att ni är på g igen snart engsan :)