• Mariana79

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Ccilla skrev 2016-02-24 11:07:05 följande:

Gluten har jag slutat med och känner mig lite mindre svullen. Sockret är svårare med.. Riktig gottegris! Nej hetsbantning är inte bra. Klart du är gravid :)

Puss på dig :)

Känns dock som om mensen är på g.... rinnande känsla där nere och mensvärken har blivit lite intensivare.... :(
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 11:14:40 följande:

Ja det kan man! Men av egen erfarenhet så innebär bruna flytningar missfall för min del! Har låst in mig på toan på jobbet och gråtit floder. Kan ju hoppas det tagit sig ändå men har ju mensvärk också så svårt att tro att det skulle lyckats!

Blir så ledsen av att läsa detta! :'(

Kram!!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 11:44:44 följande:

Håller tummarna för dig nu mariana79!

Någon av oss alla här inne måste väl ändå lyckas??!!

<3 <3 <3
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 15:56:31 följande:

Ja jag önskar så att få vara en av dom! Men men! Bara vänta och se! Det har inte kommit nå mer sen i morse, men har ont till och från i magen! Kommer lite lite ljusrosa färg i lutinusen som kommer ut!

Hur går det engsan? Tänker på dig!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-24 19:12:30 följande:

Händer inte så mkt! Har fortfarande ont i magen, och det kommer ljusrosa flytningar! Känner mig så sorgsen! Fattar inte varför jag ställde in mig på att det skulle lyckas på första försöket?!??! Så korkat! Hemma först efter 22 och vet inte hur jag ska göra med testet! Även om det mot all förmodan skulle visa positivt så tror jag inte det kommer hållas kvar! Hatar att sitta och tycka synd om mig själv men jag känner mig helt slut!

Tack för omtanken, känns så skönt att ha någon att skriva med!

Du är också hopplöst optimistisk precis som jag, fast det är ju ändå skönt att tänka positivt fram till verkligheten bevisar motsatsen (om det nu är så) Jag tror att fallet blir lika hårt oavsett om man tänker en positiv utgång eller en negativ. Hoppet är ju det sista som överger människan, det är ju därför man hela tiden fortsätter och utsätter sig för detta <3

Jag förstår om du tvekar gällande gravtestet, jag skulle nog testa ikväll och sedan även imorgon eller andra dagar för att se om det eventuella strecket förändras.

Finns inga uppmuntrande ord jag kan ge dig förutom att du inte är ensam. Skriv av dig - skriv en hel uppsats om du vill. Jag lovar att läsa <3

Kram!
  • Mariana79

Ja snacka om hög puls vid varje toabesök!

14 dagar sedan äggplock idag (rd9), rejäl mensvärk imellanåt och rinnande känsla där nere... gaaaah!

• Mariana79
    engsan skrev 2016-02-25 11:44:16 följande:

Ja det är sjukt tungt psykiskt! Jag skulle pina mig igenom en omgång till om vi inte lyckas med det frysta vi har kvar! Men vete tusan om sambon fixar en gång till! Sådan fruktansvärd stress! Måtte ni nu lyckas!

Vi har ju inget i frysen och det känns extremt stressande. Om inte nu så hoppas vi på tur i år ialf för oss alla <3
  • Mariana79
    Filli89 skrev 2016-02-25 12:46:05 följande:

Började blöda imorse. StorbölaDe redan igår kväll visste att den skulle komma. Långt innan td och 13 dagae efter Äp. Borde ju vara 14 dagar. Äh jag orkar inte mer känner jag. Allt känns så hopplöst vill bara stirra in i en vit vägg typ hela dagen. O min man e på trösthumör blir iritetad av att bli tröstade tom. Vet att han endast vill väl och vill stötta.

Men neeeeeej! Ska du testa nu då eller vänta till TD? Man kan ju blöda vid graviditet sägs det ju <3

Kram!!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-02-25 15:30:43 följande:

Flytningarna/lutinus verkar bli mörkare och mörkare hela tiden! Önskar så att det kunde gå åt andra hållet i stället!

Åhh :( det önskar jag med <3

Stor kram!
  • Mariana79
    Mollan79 skrev 2016-02-26 07:14:00 följande:

Hej

Hur går det för er tjejer?

Tänker på er med blödningar o bruna flytningar :(

Själv har jag tjuvat idag, det visade + men jag är ändå inte så hoppfull. Jag har svampinfektion och ont så jag tror jag går åt! Och jag tror jag har uvi oxå men dom sa på kliniken att jag inte kan behandla dessa så tidigt i grav. Så det enda jag kan göra är att dricka mkt citronvatten och smörja med fil :o

Hur ska detta gå vägen med hela kroppen full med infektioner?! Kram till er alla

Jag ryser! Så glas jag blir! Underbara nyheter. Det kommer att gå bra, undvik socker också medan du har uvi så kan det gå snabbare att bli av med. Lycka till nu!

Stor kram!!!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?