engsan skrev 2016-02-24 19:12:30 följande:
Händer inte så mkt! Har fortfarande ont i magen, och det kommer ljusrosa flytningar! Känner mig så sorgsen! Fattar inte varför jag ställde in mig på att det skulle lyckas på första försöket?!??! Så korkat! Hemma först efter 22 och vet inte hur jag ska göra med testet! Även om det mot all förmodan skulle visa positivt så tror jag inte det kommer hållas kvar! Hatar att sitta och tycka synd om mig själv men jag känner mig helt slut!
Tack för omtanken, känns så skönt att ha någon att skriva med!
Du är också hopplöst optimistisk precis som jag, fast det är ju ändå skönt att tänka positivt fram till verkligheten bevisar motsatsen (om det nu är så) Jag tror att fallet blir lika hårt oavsett om man tänker en positiv utgång eller en negativ. Hoppet är ju det sista som överger människan, det är ju därför man hela tiden fortsätter och utsätter sig för detta <3
Jag förstår om du tvekar gällande gravtestet, jag skulle nog testa ikväll och sedan även imorgon eller andra dagar för att se om det eventuella strecket förändras.
Finns inga uppmuntrande ord jag kan ge dig förutom att du inte är ensam. Skriv av dig - skriv en hel uppsats om du vill. Jag lovar att läsa <3
Kram!