någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Test från i morse visar plus. om det inte blir starkare har jag fått en kemisk som sist. Blir det starkare är det bara att tacka och ta emot.
Test från i morse visar plus. om det inte blir starkare har jag fått en kemisk som sist. Blir det starkare är det bara att tacka och ta emot.
Känner igen mig. Började själv blöda i måndags på ruvardag 12, sen har det blött mer och mer och jag har en mensvärk från helvetet. Ringde rmc som bekräftade att det är en bortfalls blödning. Så surt att börja blöda en vecka innan testdag. Eftersom vi inte fick något till frusen måste jag börja spruta igen. Hoppas få göra det vid nästa mens.
Nu drar jag, mannen och våra bästa vänner till Uppsala och ska se Ghost ikväll! Ska bo på hotell och bara slappna av. Ska bli så kul och skönt att tänka på lite annat ett tag. Tevlug helg på er allihop. Och engsan, Lycka till i em!
Kram!!
Testet var negativt vilket jag redan räknat ut. Mer ont i magen nu och blödningen är klarröd och ökar i mängd! Då är det bara försöka ta sig upp ur gropen igen och hitta nya krafter om än det känns just nu att jag fan ger upp! Så jävla orättvist livet kan vara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Då min man åker på tjänsteresa jätte tidigt i morgonbitti som är vår td. Så bestämde vi att testa imorse istället. Kl 05.30 kunde jag inte hålla mig längre var så kissnödig och nervös. Tog ett CB digital och det där timglaset höll på i en evighet tyckte jag! Men tillslut kom det fram Gravid 2-3 veckor!!!!
Alltså herregud är det sant? Eller sover jag fortfarande? Så tacksam och lycklig!!
Kram!
Tack tjejer <3 från botten av mitt hjärta önskar jag er alla ett stort lycka till <3
Tack för alla grattis och jag beklagar verkligen er som tyvärr inte lyckades denna gång <3
Jag hoppas ni får ert + i framtiden.
Jag ringde in mitt resultat idag och fick tid för vul 22/3. Jag skulle sluta med Lutinus idag vilket är läskigt eftersom jag fick missfallet sist när jag gjorde det. Denna ständiga oro, att man inte bara kan vara glad. Känner mig otacksam, men det är svårt att vara lugn efter så lång tid och 5 försök. Kram på er
Nu ringde sköterskan! Läkaren skulle ringa mig på tisdag och då planerar vi nästa försök! Blir att stimulera igång mensen och göra FET i den cykeln! Så lite väntetid igen nu då! Men då ska jag försöka gå ner några kilon tills dess tänkte jag!
Det är bra här, vecka 6 (5+4) Var tvungen att ta ett gravtest till I lördags morse och har beställt ett cb digitalt till. Vill få se ökningen till gravid 3+.. tokigt jag vet :) testet i lördags var väldigt starkt :)
Känner inte av så mycket symptom varje dag det är väl därför jag tokar ut :)
Men jag mår bra illamående, trött och humörsvägningar, det är väl det som sticker ut.
Hoppas allt är bra med er andra!?
Kram!
Här har turen vänt men för hoppningvis bara tillfälligt! Rosa blödning idag... men gravtestet hade stegrat till gravid 3+ igår (cb digital)... vet inte vad jag ska tro/känna just nu :(