• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

I så fall är jag på ruvardag 9 idag i stället för 7!

• engsan

Jag har ingen aning hur det räknas! Kanske lika att bortse från ruvardagar och säga att vi gjorde ET 11/2 med ett 2 dagars och TD blev 1/3 så slipper man fundera över vilken dag man är på! :)

• engsan
    Ccilla skrev 2016-02-18 11:23:17 följande:

Nu måste jag fråga varför det blir så konstigt när jag svarar! Ska man inte trycka på " tecknen och skriva under? Eller hur gör man?!

När du trycker på citera texten någon skrivit så blir den konstig om du råkar radera sista tecknen i den citerade texten. Om du förstår hur jag menar. Hela den citerade texten måste komma med med alla tecken och grejer. Prova citera och gör ett radbyte innan du börjar skriva din text!
  • engsan

Va??? Paprika??? Ja det är bara gratulera då i så fall för jag har då aldrig känt mig så osexuell som nu! Inte det minsta lust till sex och bara tanken av lutinus får mig inte ens att fundera på saken!!!!

• engsan
    Mollan79 skrev 2016-02-18 14:22:03 följande:

Jag tror man räknar återföringen som ruvardag 0, i så fall är jag på dag 6.
    Förutom att jag tror jag börjar få svampinfektion av Lutinusen så känner jag inte mkt.
    Jag tycker brösten känns annorlunda men det kanske är önsketänkande.

Ja så räkna jag också! Trodde också jag skulle få svampinfektion men det verkade gå över! Jag känner absolut ingenting nu! Har känt av i brösten och magen lite från antagligen lutinusen. Men inget nu! Inga ömma bröst, ingen mensvärk ingen molvärk!!
    Kändes nästan bättre när man kände något, om än det var av lutinus, för det gav en ändå lite hopp att det kan ju vara av grav man känner liiiiiite liiiite grann! Man kunde ju låtsas det i alla fall!
  • engsan

Trevlig helg till er med tjejer! Fast jag tror jag lär hinna göra några inlägg här innan helgen är slut! Allt bra så här långt! Helgen går ju alltid fort så nu spinner det på fort några dagar i alla fall!

Hur går det med blödningarna Ccilla?
    Kram

• engsan
    Ccilla skrev 2016-02-19 14:01:53 följande:

Blödningarna kommer och går. Idag lite mer men kändes som det tog stopp när jag skulle ta lutinusen.. Kändes som det skrapade så hoppas att det är därför jag blöder. Mår lite illa emellanåt och jätte trött. Men kan ju lika gärna vara penicillinet. Kram
    Jag känner absolut ingenting! Mer än lite irriterad av litusen jag med! Vet inte varför men jag börjar tvivla mer och mer på att detta skulle ha lyckats. Vid mina två graviditeter som i och för sig blev missfall men i alla fall så kände jag direkt i brösten att något var på gång! Försöker att inte känna efter hela tiden efter symptom men det är ju svårt!
  • engsan
    Tea10 skrev 2016-02-19 22:10:24 följande:

Hej  hej!  RD4 idag. Det har varit kramper i livmoden till och från efter ÄP, men igår kväll hade jag så fruktansvärt ont! det kom och gick under hela dag, men släppte helt idag.  undrar om det var mina två embryo kom och sade hejdå till mig... inget blod än, men det är bara dag4 ... vågar inte tro på nånting nu...  

Jag hade också ont första dagarna! Både i bröst och mage men nu känner jag absolut inget! RD 9 idag!
  • engsan

Jag skulle ta den från dagen för ET till TD
    Dvs från 10/2 till 1/3!

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?