någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
I så fall är jag på ruvardag 9 idag i stället för 7!
I så fall är jag på ruvardag 9 idag i stället för 7!
Jag har ingen aning hur det räknas! Kanske lika att bortse från ruvardagar och säga att vi gjorde ET 11/2 med ett 2 dagars och TD blev 1/3 så slipper man fundera över vilken dag man är på! :)
Nu måste jag fråga varför det blir så konstigt när jag svarar! Ska man inte trycka på " tecknen och skriva under? Eller hur gör man?!
Hurra det funkar ccilla
Va??? Paprika??? Ja det är bara gratulera då i så fall för jag har då aldrig känt mig så osexuell som nu! Inte det minsta lust till sex och bara tanken av lutinus får mig inte ens att fundera på saken!!!!
Jag tror man räknar återföringen som ruvardag 0, i så fall är jag på dag 6.
Förutom att jag tror jag börjar få svampinfektion av Lutinusen så känner jag inte mkt.
Jag tycker brösten känns annorlunda men det kanske är önsketänkande.
Trevlig helg till er med tjejer! Fast jag tror jag lär hinna göra några inlägg här innan helgen är slut! Allt bra så här långt! Helgen går ju alltid fort så nu spinner det på fort några dagar i alla fall!
Hur går det med blödningarna Ccilla?
Kram
Hej hej! RD4 idag. Det har varit kramper i livmoden till och från efter ÄP, men igår kväll hade jag så fruktansvärt ont! det kom och gick under hela dag, men släppte helt idag. undrar om det var mina två embryo kom och sade hejdå till mig... inget blod än, men det är bara dag4 ... vågar inte tro på nånting nu...
Jag skulle ta den från dagen för ET till TD
Dvs från 10/2 till 1/3!