• jolmar

bim+3 neg test

Hej alla.
    Jag har en fråga, är det någon som testat neg med clearblue men vart gravida?
    När jag var gravid förra gången testade jag bim+7 med aco och fick neg men när jag testade morgonen efteråt med clearblue digital fick jag gravid 2-3 veckor.
    Mensen har vart som en klocka efter förlossningen och dottern är nu sju månader, Denna månad är mensen tre dagar sen och känner igen lite symtom från förra graviditeten. Speciellt illamående när jag dricker kaffe (dricker säkert 5 koppar dagligen vanligtvis).

Tog ett test nu på bim+3 men fick neg, (clearblue digital, ej veckoindikator)
    men har en speciell känsla som gör att jag inte vet om jag ska lita på det.
    Men clearblue brukar väl alltid stämma?

• Svar på tråden bim+3 neg test
  • Villtro1
    Linutis skrev 2016-03-05 21:49:38 följande:
    Lita på de! Grattis!
    Tog ett RFSU test senare, blev negativt :/ ska testa imorgon igen (har 2 kvar) annars väntar jag länge. Kan inte gå runt o stressa upp mig o testa varje dag :/ så tröttsamt
  • Linutis
    Villtro1 skrev 2016-03-05 22:06:21 följande:

Tog ett RFSU test senare, blev negativt :/ ska testa imorgon igen (har 2 kvar) annars väntar jag länge. Kan inte gå runt o stressa upp mig o testa varje dag :/ så tröttsamt

Jag tog massvis med rfsu. Jävla stickjävlar. Köpte mina på tradera haha
  • Linutis
    Villtro1 skrev 2016-03-05 22:06:21 följande:

Ja okej! Men ge inte upp! :) annars köp på tradera :)
  • jolmar

Hur går de för er? Min mens dök upp den 2/3 .. Gör ett nytt försök denna månad.

• Villtro1
    jolmar skrev 2016-03-07 09:33:05 följande:

Hur går de för er? Min mens dök upp den 2/3 .. Gör ett nytt försök denna månad.

Vad trist. Lycka till! Jag är på bim+4, ingen mens. Negativt med gravidkollens billiga test :/
  • Villtro1
    fattar nada skrev 2016-03-05 22:03:01 följande:

Hej!

Själv är jag på bim +3 idag, ingen mens i sikte alls. Tog ett test på bim +1 som var negativt, slänger in bild på det dock om jag lyckas :p vet inte heller när jag ska våga testa igen :/

Hej! Jag är på bim+4 fortfarande negativt :(
  • Villtro1
    Linutis skrev 2016-03-05 21:49:38 följande:
    Lita på de! Grattis!
    De stickorna jag testade med efter och idag var tyvärr negativa :/ bim+4 ingen mens än..
  • Villtro1

Bim + 5. Bim + 6 om några timmar. Fick negativt på bim +4 tänker vänta tills bim+7 och testa igen. Ska till bm då.. Någon som plussat så sent?

• jolmar
    Villtro1 skrev 2016-03-08 23:44:56 följande:

Bim + 5. Bim + 6 om några timmar. Fick negativt på bim +4 tänker vänta tills bim+7 och testa igen. Ska till bm då.. Någon som plussat så sent?

När jag var gravid med dottern så fick jag negativt bim+7 med kvällsurin och acos test. Fick plus med morgonurin bim+8 och clearblue.
  • Villtro1
    jolmar skrev 2016-03-09 07:20:15 följande:
    När jag var gravid med dottern så fick jag negativt bim+7 med kvällsurin och acos test. Fick plus med morgonurin bim+8 och clearblue.
    Roligt att höra! Än är inte hoppet förbi med andra ord! :D hoppas det är så för mig med. Att jag bara plussar sent.
  • jolmar

Så länge mensen inte kommer så är de bara fortsätta hoppas! :D håller tummarna för att du får ett plus snart!

• Linutis
    jolmar skrev 2016-03-30 06:26:49 följande:

Fick plus igår! Hoppas bara lillen vill stanna nu också <3

Jaaaaaaaa!!!!!!!!!! GRATIIIISSSSSSSSS!!!!!!
  • jolmar

Tack så mycket! Känns helt overklighet och har knappt fattat de än! Hoppas bara allt går bra, vet att jag kommer ha ångest över att gå på toa varje dag nu för att jag är så rädd att se blod på pappret igen.

Svar på tråden bim+3 neg test