CAM86 skrev 2016-03-05 12:53:44 följande:
Hej alla. Jag är som sagt ny på familjeliv och IVF. Om man vill svara på någons inlägg hur gör man då? Ha ha. Har någon av er använt synarela och har ni fått biverkningar av det? Eller sprutorna som jag ska börja ta om en vecka? Jag har inte fått några biverkningar än sålänge av sprayen. Går man inte på någon kontroll under spray tiden för att se om man fått rätt mängd?
Kan svara på detta då jag sprayat innan, som endometriosbehandling. Jag fick tyvärr biverkningar- jävliga humörsvängningar (varade bara 15-20 min när de kom men gud vad förbannad jag var, fick gå ut i skogen o gå eller stänga in mig.. hua), magen pajade helt (gick ner 7 kg på två veckor) och jag tappade massa hår- men håret dröjde nån månad och så länge tar man det ju inte under IVF. Men oavsett vad man får för biverkningar är det ju värt med tanke på hur kort tid man tar, men biverkningar i någon form får nog många. Just det ja, värmesvallningar hade jag också. Kunde bli pionröd och svettas som en gris fast jag satt vid datorn.. men det höll bara i sig några minuter åt gången :)