CAM86 skrev 2016-03-05 12:53:44 följande:
Hej alla. Jag är som sagt ny på familjeliv och IVF. Om man vill svara på någons inlägg hur gör man då? Ha ha. Har någon av er använt synarela och har ni fått biverkningar av det? Eller sprutorna som jag ska börja ta om en vecka? Jag har inte fått några biverkningar än sålänge av sprayen. Går man inte på någon kontroll under spray tiden för att se om man fått rätt mängd?
Då sprayar jag något färre dagar än dig då, fick det till 18 om jag räknat rätt. Men har som sagt sprayat längre tidigare, så ska ringa och kolla med dem.
Angående biverkningar på synarela så är det nog väldigt olika. Men jag fick huvudvärk och främst värmesvallningar/svettningar. Det är nog rätt vanligt. Hur länge har du sprayat nu? Har du fått din blödning? Mellan dag 8 och 14 ungefär så ska blödningen komma och den är liksom "beviset" på att det funkar som det ska. Annars måste man höra av sig till kliniken. Säg bara till om du har fler frågor. Man blir nästan expert efter ett tag
när du svarar på ett inlägg trycker du på den lilla knappen längst upp till höger vid inlägget du vill svara på - och sen "citera".
BK1986 - möjligt att vi hamnar jämnt ändå då
Haha! Huvudsaken är att vi lyckas båda två! Håll mig uppdaterad!