Ökad sexlust av att fixa till sig och skönhetsoperera sig?
La den här tråden i känsliga rummet innan jag hann upptäcka att det fanns ett forum för sex & samlevnad.
Jag har sen ett par år tillbaka haft minskad sexlust, minns knappt sist jag var sugen eller kände mig kåt på att ha sex. I hela mitt liv har jag hatat mitt utseende, blivit retad för att jag är ful osv. Idag klarar jag inte av att se mig själv på kort och undviker att vara med på kort.
Sexlusten hänger ofta ihop med att man känner sig sexig och snygg. Jag känner mig bara äcklig. Vill inte att min sambo tittar på mig under sexet för att jag ser inte bra ut.
Sedan har även min sambo påpekat att jag har stor näsa, mycket pigmentfläckar och så. Min sambo vill ha mer sex och klagar på det ibland, jag ställer upp ibland och så.
Nu känner jag bara att lösningen på min minskade sexlust måste vara att operera mig. Min sambo skulle ge mig komplimanger och tycka att jag är snygg, jag skulle tycka om mig själv bättre, känna mig sexig och få ett bättre självförtroende. MEN det är långt kvar tills att jag har råd med att fixa till mitt ansikte, sparar och sparar men det tar tid.
Och under den tiden det tar kanske förhållandet går åt pipan då jag aldrig är sugen på sex eller tar initiativ till sex vilket han klagar på också. Vad tror ni? Funderar på att ta ett lån och fixa till allt nu och sen blir förhållandet bättre och då kan man betala av på lånet i lugn och ro?
Någon som fått ökad sexlust av att fixa till sig? Någon som tagit lån för att fixa till sig?