Ökad sexlust av att fixa till sig och skönhetsoperera sig?
Låter som en väldigt konstig slutsats, inte för att jag har något i mot tjejer som går till kliniken, min sambo använder fillers och har pilatesbollar(som hon skämtsamt kallar dom), och visst, hellre pilatesbollar än taxöron om du frågar mig, men kåthet styrs väl vad jag vet mest av hormonerna, så börja träna istället, det ökar produktiviteten av testosteron, och det är viktigt för både kvinnor och mäns sexualitet, dessutom är det hälsosamt, bygger självförtroende och du kommer antagligen även få en kropp som du kan känna dig både nöjd och stolt över.
Tycker du att din näsa verkligen är ett problem, och att du inte kan lära dig att leva med hur den ser ut kan du väl göra något åt det, men det finns ju som sagt andra alternativ.
Din sambo låter ju inte jätte sympatisk som pikar dig för ditt utseende heller, det är ju knappast rätt sätt att få en tjej att bli på humör. En av hans uppgifter är självklart att få dig att känna dig som världens coolaste och häftigaste brud, att du kan så att säga bestiga Mount Everest, pusha dig och få dig att känna dig skitsexig.
Objektivt oattraktiva brudar kan vara väldigt kåta, precis som snygga tjejer kan ha kass sexlust.
Ha det