Inlägg från: Anonym (Njaa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Njaa)

Ökad sexlust av att fixa till sig och skönhetsoperera sig?

Jag fastnade i en cirkel av ingrepp för flera år sedan, började med små saker, naglar, fransar, läppar, botox, sola. Sen opererade jag in mina öron då jag tyckte de stod ut. Sen blev det brösten och sist näsan. Sedan träffade jag mannen i mitt liv och DÅ fattade jag att man inte kan bättra på sin självkänsla utifrån. Efter varje sak jag gjorde sökte jag efter mer att fixa. Så tyvärr, nej det kommer inte hjälpa dig. Kanske tom tvärtom och ett tomt bankkonto.

• Anonym (Njaa)
    Anonym (?) skrev 2016-03-10 17:03:31 följande:

Fast jag vet inte om jag har problem med självkänslan, just nu är det mest min minskade sexlust som är problemet. Och ni måste väl ändå hålla med om att känner man sig snygg och sexig så har man lättare att känna sexlust? Och om jag blir snyggare kommer jag även få komplimanger från min sambo om mitt utseende och det är också en bra sak som bättrar på sexlusten!

Men oj, om du behöver ändra utsidan för att känna dig sexig är det insidan du måste funderar på... Behöver man komplimanger för sitt utseende, så, jo det är i självkänslan det sitter!
Svar på tråden Ökad sexlust av att fixa till sig och skönhetsoperera sig?