• Matl

Novemberbebis?

Jag plussade i fredags Är i vecka 5 och har BF 19 November om allt går vägen då

• Matl
    Malva2015 skrev 2016-03-13 20:30:50 följande:

Härligt!

Första? Hur gammal är du?

Nej mitt tredje Ditt då? Jag är 30 år gammal Själv? Hur mår du?
  • Matl
    Majsgröt skrev 2016-03-13 21:07:12 följande:

Har också BF 13/11. Så spännande. Men overkligt än. Har ni några symtom än?

Trötthet, ömma bröst, molvärk, yrselattacker ibland med lite illamående, kissar ofta.. det är väl mina symptom men dom kommer och går omvartannat.
  • Matl
    Malva2015 skrev 2016-03-13 22:08:13 följande:

Efter ett missfall i vecka 10 så är detta andra gången.. Eller tredje, gjorde en abort för länge sedan.

Hoppas det går vägen nu. Jag är 29, inga barn än:)

Jag mår bra förutom ett sjuhelvetes temperament och kissnödig. Spänner lite då och då men inget jätte märkbart än:)

Du då?

Håller tummarna att allt går bra denna gång! Man är ju orolig för missfall hela tiden.. :-/

Jag har ömma bröst, är tröött, får yrselattacker ibland med illamående, molvärk och kissar ofta....humöret är väl oxå lite sådär Men allt kommer och går hela tiden..är glad att jag har symptom ändå så det känns att allt går åt rätt håll
  • Matl
    Malva2015 skrev 2016-03-13 22:15:39 följande:

Exakt så känner jag med! Innan mitt missfall eller MA som jag fick så upphörde symtomen helt plötsligt. Alla symptom är välkomna om jag så ska spy igenom hela graviditeten:D

Haha håller med helt! Hellre mycket symptom än inga alls!
  • Matl
    Ise skrev 2016-03-15 10:13:07 följande:

Hejsan!

Jag plussade idag och har kommit fram till bf 19 november.. Jag är lite chockad för det här är ingen planerad graviditet... ???? har ett barn som blir ett nu i maj och en 4-åring sen innan. 3 barn har liksom aldrig funnits i planerna! :/

Jag är glad, men samtidigt skrämmer hela den här situationen mig. Hur ska vi få ihop allt praktiskt? Hur ska vi ha råd? Tid? Ork?

Min sambo vet inget ännu. Han har sagt att han gärna vill ha ett till barn.

Jag ska tillbaka till jobbet och ny tjänst om bara några månader, åka på teamresa, vi har ett bröllop inbokat i sommar! Alla dessa planer som jag inte vet hur de kommer se ut/bli av nu :/

Någon mer här som väntar barn nr 3 eller har 3 sen innan? Hur har det varit?

Min minsta kommer alltså vara 1,5 år när bebisen kommer.

Hjälp!

Välkommen och grattis! Jag väntar oxå nummer 3 och var inget jag tänkt på förut att nånsin skaffa en till...haha..men nu har jag en ny sambo och vi vill gärna ha ett gemensamt Han har dock en dotter sen förut så det blir 4:e barnet i familjen då. Men hans dotter är här varannan helg och på lov, mina bor ju hos mig varannan vecka. Så det blir ju annorlunda för oss då vi varannan vecka kommer enbart ha det här barnet hos oss..och varannan blir det 3 eller 4 barn då Men kan säga att när vi har alla våra 3 samtidigt så är det inga problem alls. Nu är ju våra ganska stora...9, 7 och 4.5 år. Men tror inte det blir nån större skillnad, dom hänger nog bara på liksom tror jag Jag hoppas det iaf Men tankarna kommer ju precis som du säger...om tid, ork, pengar, plats osv osv. Men tror allt löser sig och man har ju tid att planera!
  • Matl
    Malva2015 skrev 2016-03-31 21:08:38 följande:

Maila till sommaregn@outlook.com och skriv din email adress som är kopplad till fb;)

Jag har mejlat dit nu så hopps jag får komma med i fb gruppen
Svar på tråden Novemberbebis?