• Malva2015

Novemberbebis?

Någon som plussat nyligen och vill följas åt?:)

Jag har precis plussat och är i v 4+1!
    Bf 20e november om allt går bra

• Svar på tråden Novemberbebis?
  • Matl

Jag plussade i fredags Är i vecka 5 och har BF 19 November om allt går vägen då

• Malva2015
    Matl skrev 2016-03-13 19:35:50 följande:

Jag plussade i fredags Är i vecka 5 och har BF 19 November om allt går vägen då

Härligt!

Första? Hur gammal är du?
  • Gina1

Plussade förra veckan. V 5+1 bf 13 nov. Är 27 år vi har inga barn sen tidigare. Spännande, overkligt och häftigt =)

• Majsgröt

Jag plussade i veckan och är i v. 4+6. Mitt tredje barn och sambons första.

• Amie77
    Gina1 skrev 2016-03-13 20:48:11 följande:

Plussade förra veckan. V 5+1 bf 13 nov. Är 27 år vi har inga barn sen tidigare. Spännande, overkligt och häftigt =)

Jag plussade för en vecka sen. BF 13/11, men 4+6 enligt mina två graviditetsappar... Vad konstigt att vi har olika? Hur har du räknat?
  • Matl
    Malva2015 skrev 2016-03-13 20:30:50 följande:

Härligt!

Första? Hur gammal är du?

Nej mitt tredje Ditt då? Jag är 30 år gammal Själv? Hur mår du?
  • Majsgröt

Har också BF 13/11. Så spännande. Men overkligt än. Har ni några symtom än?

• MaalinH

Hej alla. Vi har en Facebook grupp som är hemlig om ni vill vara med där så skicka meddelande här om va ni heter så ska jag lägga in er. :)

• Amie77
    Majsgröt skrev 2016-03-13 21:07:12 följande:

Lite trötthet och smärta i ligamenten vid hastiga vändningar i sängen t.ex. Det senare kom mycket senare förra graviditeten. I övrigt ingenting. Jag hade nästan inga symptom vid denna tid förra grav heller. Bara trött. Jag är glad om jag slipper illamående även denna gång. :)
  • Matl
    Majsgröt skrev 2016-03-13 21:07:12 följande:

Trötthet, ömma bröst, molvärk, yrselattacker ibland med lite illamående, kissar ofta.. det är väl mina symptom men dom kommer och går omvartannat.
Svar på tråden Novemberbebis?