Illamående!!??
Hej alla blivande mammor...när började ni må illa?? Började det lite smått eller vart det pang på, på en gång??
Hej alla blivande mammor...när började ni må illa?? Började det lite smått eller vart det pang på, på en gång??
Och en tilläggsfråga till denna. Om ni blivit gravida ca 3-4 månader efter en graviditet, mådde ni mindre illa under den andra graviditeten???
Ok kan tänka mig det är rätt olika. Hade hoppas på massor med svar så jag kan göra nån form av statistik hehe :)
Oki, jag är själv i vecka 6+1 idag tror jag. Tycker jag börjat känna av lite smått illamående om jag inte äter ordentligt och när jag väl äter har maten börjat smaka lite konstigt. Jag fick veta så tidigt jag var gravid denna gång så har känts så länge tills illamåendet kommer ...men det kanske kommer igång snart, eller så kanske jag slipper det, men då nojjar jag att nått är fel haha. Aja ska på tidigt ultraljud imorgon =)
Illamåendet var nog tecken på att nått var fel för mig, eller det uteblivna illamåendet. Fick veta idag att det är MA, missed abortion :(
Tack för svar alla. Nästa gång kanske <3 kram