Inlägg från: Fizzybubble |Visa alla inlägg
  • Fizzybubble

BIM Maj, 2016

Jag har enligt en app som räknar ut ett snitt efter senaste mensperioderna, den säger att BIM är 12/5, då med en 34.a dagars cykel. Dock tror jag det är tidigare, typ den 8/5 iaf ev tidigare.

Någon mer med oregelbunden mens? Min har varierat mellan 25-38 dagar som mest senaste 9 månaderna

• Fizzybubble

Någon mer som får ont en i äggstock en kort stund någon dag innan äl? Isf hur mkt innan?

• Fizzybubble

Kan nån lägga till mig med? :)

8/5 Fizzybubble

Går jag efter 30 dagar är de då så får ta de så jag har nått att gå efter

Köpte äl-test idag för att se så vi ej missar den.

Är så svårt när karln jobbar borta mån-torsdag varje vecka. Denna kunde jag dock följa med 2 dagar, så hoppas verkligen att äl är i helgen, är den på typ tisdag eller onsdag nästa vecka är de kört denna månad :-O

• Fizzybubble
    Rosenblad skrev 2016-04-21 13:07:56 följande:

Mitt uppe i barn tillverkningen precis som många andra här just nu men har en undran till er.. Hur ofta har ni sex nu när ni försöker få barn? Är nu inne på vårt 7e försök men börjar tänka, har vi haft sex för lite?! Känner stor press både jag och mannen och tyvär visar de sig hos han. Försöker att låtsas som att vi inte alls har sex just hela tiden nu runt äl pga vi försöker få barn men det blir som en teater nästan tyvär. Har haft sex den 14e, 16e och 19e och äl är idag den 21e. Så det blir ju idag med och troligen sen igen den 23e. Väldigt schema lagt och tråkigt. Och då har vi ändå fått till de rätt bra denna månaden. Hur tänker ni kring detta?

Vi har sex 1 -2 gånger om dagen och sen någon dags uppehåll då han jobbar borta
  • Fizzybubble

Nu borde de ge fullt utslag i morgon va?

nyaste är de med gråare bakgrund

Hur långtid har det tagit för er att få fullt utslag?

Svar på tråden BIM Maj, 2016